Gamlemor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nerdene styrer verden. Drit i dem. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fikk noenlunde samme stempel da jeg gikk på ungd.skolen og VGS. Mye takket være en diskriminerende lærer som hengte meg ut foran klassen med spydige utsagn som "du sitter vel foran skjermen hele dagen du", og på VGS så gikk jeg i klasse med noen fra ungd.skolen som sørget fint med å spre det videre. Hadde langt høyere snitt enn klassen i tillegg så nerdestempelet ble jeg ikke kvitt. Likte ikke den iherdige fjortizz-festinga til klassen så jeg gjorde mye av skolearbeid på PC, samt jeg likte å lese nyheter og dokumentar osv. på nettet. Ikke at jeg drev med no PC-spill. Hadde ikke råd til PC som kunne kjøre spill uansett. Men etter at jeg begynte på høgskolen og snakker med de igjen senere så har de plutselig blitt mye greiere å snakke med. Det siste vet jeg enda ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fikk noenlunde samme stempel da jeg gikk på ungd.skolen og VGS. Mye takket være en diskriminerende lærer som hengte meg ut foran klassen med spydige utsagn som "du sitter vel foran skjermen hele dagen du", og på VGS så gikk jeg i klasse med noen fra ungd.skolen som sørget fint med å spre det videre. Hadde langt høyere snitt enn klassen i tillegg så nerdestempelet ble jeg ikke kvitt. Likte ikke den iherdige fjortizz-festinga til klassen så jeg gjorde mye av skolearbeid på PC, samt jeg likte å lese nyheter og dokumentar osv. på nettet. Ikke at jeg drev med no PC-spill. Hadde ikke råd til PC som kunne kjøre spill uansett. Men etter at jeg begynte på høgskolen og snakker med de igjen senere så har de plutselig blitt mye greiere å snakke med. Det siste vet jeg enda ikke hvorfor. fordi modenheten koplet inn og dei skjønner det at å ha gjort det bra på VGS gjer livet lettere i lengda. Lenke til kommentar
King Arthur Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Takk for alle tips :smile: Jeg har lært mye av alle her, tipsene gir meg mer selvtillit også Endret 3. desember 2008 av Super8 Etter ønske fra brukeren Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hei, jeg ble også ofte kalt for "skole lys, nerd" og masse annet rart når jeg var mindre, ikke var jeg spesielt flink på skolen men det faktum at jeg brukte briller en stund ble vel grunnen for slike ting. Ikke bry deg om det, ha hodet hevet å ikke la sånne filleting irritere deg, jeg kan love deg at mange her på forumet har opplevd lignende ting men du skjønner for med årene at sånt bare er å ignorere. Vær den person du er og ikke forandre deg bare for att andre skal like deg bedre Endret 3. desember 2008 av Super8 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Lenge siden "nerd" var negativt i min gjeng, i hvert fall. I mitt miljø er det bare kult. Det har jo noe med å gjøre at jeg går MK på norges mest moderne privatskole (i følge dem selv, altså), så alle på den linjen blir en "nerd" i forhold til sin andre vennegjeng som gjerne går på allmenn e.l. Endret 1. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå