Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan unngå og bli kalt Nerd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smilte litt av denne tråden. Hvorfor? Litt morsomt å se hvor trivielle "gårsdagens" problemer egentlig er. Da jeg var på trådstarters alder syntes jeg også at slikt var helt forferdelig og grusomt. Nå hadde jeg bare ledd av det.

Selvsagt føles det ille der og da, men en dag så bryr man seg ikke om slike "fillesaker" lenger...

Lenke til kommentar
Jeg går på en nerdeskole og jeg blir regnet som nerd av nerdene fordi jeg jobber så mye med lekser. :(

Uansett, jeg gir blaffen og det mener jeg trådstarter burde gjøre også.

hehe om noen år er det dere som er de kule:) og de som ikke gjorde noe som blir taperne!

edit: Jeg blir ikke regnet som en nerd ;)

Endret av Rulator
Lenke til kommentar
Heisann :cool: jeg er 11 år.. jeg blir ofte kalt nerd og alle disser meg hele tiden=( Og jeg er langt ifra Nerd! De sier det bare for og irritere meg også blir jeg plagd heele tiden.. :cry: Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg?

Ja, vi kan selvfølgelig hjelpe deg. Vi søker opp navnet ditt på www slash, dot gulesider alfakrøll dot no. Finner ut hvor du bor, så kommer vi med vår mysifistiske robotkoffert å strekker til en arm til de som ikke vet bedre.

Hva tror du vi kan gjøre for deg? Hva tror du vi kan bidra med for at DU skal slippe å bli kalt nerd? Skal vi ringe de som kaller deg nerd? Eller skal DU ta kontakt med skolen, moren din, foreldre til de som gjør det? Eller skal du sitte her i godstolen å vente på at noen tar initiativ for deg?

:shrug: Ikke vet jeg. Ønsker deg likevel lykketil.

Endret av Super8
Redigert sitert innlegg
Lenke til kommentar
Jeg går på en nerdeskole og jeg blir regnet som nerd av nerdene fordi jeg jobber så mye med lekser. :(

hehe om noen år er det dere som er de kule:) og de som ikke gjorde noe som blir taperne!

Må si meg enig. Har alltid vært nerd, men nå på VGS har ting begynt å endre seg, jeg har fått kulere venner blitt invitert på fester osv. Mens de kule fra den tiden siter nå og sliter ræva av seg på yrkesfag. Og jeg ser på meg som en nerd fremdeles, selv om jeg har fått høyere "status"...

Vær stolt over den du er :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig. Har alltid vært nerd, men nå på VGS har ting begynt å endre seg, jeg har fått kulere venner blitt invitert på fester osv. Mens de kule fra den tiden siter nå og sliter ræva av seg på yrkesfag. Og jeg ser på meg som en nerd fremdeles, selv om jeg har fått høyere "status"...

Vær stolt over den du er :)

Rulator: Det er mange som gjør noe på min skole, men de snakker mye mer enn de gjør. Uansett, det er faktisk litt status å være nerd på min skole, men det tviler jeg på er tilfellet på alle skolene.

SasaB: Går på videregående selv. Selv om jeg gjør det bedre og jobber mer nå enn på ungdomskolen er det nå jeg blir invitert til fester og har kjæreste.

Lenke til kommentar
du er ikke den eneste..

men på videregående, (kom inn på en som krever gode karakterer)

da blir du mer og mer populær for hvor mye du kan! swear

yeah, Personlig er jeg street smart nå og ikke så school smart, men det fikser jeg vøtt.

Men hadde ikke gjort meg noe å blitt kaldt nerd, men det viktigere er å være school smart og street smart:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...