Mr.Karlsen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heisann, fikk i oppgave og kjøpe en Laptop til min mor. Hun er ikke en ekspert på pc og ville derfor ha en hvor hun kan gjøre standard ting og bli bedre med tiden i hennes tempo. Det som jeg og hun mener er viktig er at PC-en har Word, god batterilevetid + pluss andre standardting som muligheten til og brenne CD/DVD, betale regninger, sende mail, se på film og høre på musikk osv... Jeg fant denne PC-en på komplett: En HP Compaq 6720s. Den virker grei og den overskrider ikke grensen på 6000 kroner. Hardware.no Produkt Guide Komplett.no's 6720s Annonse Har noen noen erfaringer med denne PC-en? Eller vet om den har Word osv...? Hvis ikke, vet dere om noen andre PC-er for hennes bruk rundt om kring 4 - 6 tusen så bare meld ifra. Håper bare vi får noen erfaringer for et fint utseende sier lite på hvor bra PC-en funker. Takker for alle svar og tips Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 BUMP* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå