Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bytte orginal yaris stereo

el_scorcho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei tilbake igjen

Det du først må tenke på er om du skal beholde den spilleren som er orginalt i bilen. Hvis du tar den ut å setter i et slikt deksel sak der blir det jo seende litt rar ut, men det vil ofte bli billigere enn alternativet.

Alternativet er en boks som du kjøper å monterer en eller annen plass, den tar i mot høyttaler kablene fra den orginale spilleren å gjør signalet bedre å sender det ut i rca slik at du kan koble til forsterkere. Pioneer, Alpine, JLaudio, JBL og sikkert ett par til. Disse koster vist fra 4-7000 kr, men etter som jeg har forstått det jeg har lest om de, gjør det lyden i fra spilleren i bilen din om til slik som den er fra bedre spillere.

Det finnes også forsterkere som tar inn vanlige høyttaler kabler.

Lenke til kommentar
Hei tilbake igjen

Det du først må tenke på er om du skal beholde den spilleren som er orginalt i bilen. Hvis du tar den ut å setter i et slikt deksel sak der blir det jo seende litt rar ut, men det vil ofte bli billigere enn alternativet.

Alternativet er en boks som du kjøper å monterer en eller annen plass, den tar i mot høyttaler kablene fra den orginale spilleren å gjør signalet bedre å sender det ut i rca slik at du kan koble til forsterkere. Pioneer, Alpine, JLaudio, JBL og sikkert ett par til. Disse koster vist fra 4-7000 kr, men etter som jeg har forstått det jeg har lest om de, gjør det lyden i fra spilleren i bilen din om til slik som den er fra bedre spillere.

Det finnes også forsterkere som tar inn vanlige høyttaler kabler.

Gjorde dette på min mors yaris. Helt klart bedre enn og sage i filler dæshbordet.

Ikke noe og utsette på lyden. Sitter en 10" i nå og det trøkker mer enn nok...

Veldig kurant og koble opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...