Lionel_Luthor Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er nok litt træg her for jeg har ikke sett noen av disse to modellene før i dag. Og er i grunn veldig overasket hvorfor det er så lite snakk om disse i forhold til HTC sine modeller.. Eneste som kanskje er negativt med dem er vell størrelsen.. 614c har disse målene:117 x 60.3 x 17.5 mm 914c har: 113 x 64 x 16 mm litt småstort men 520mhz prosessor, 3mpix kamera, GPS, 128mbRAM, 2,8" og vanlig tasteratur(614c) og 2.46" og fullt QWERTY tasteratur (914c) trekker virkelig opp.. Og prisen for dem uten abonnement er nesten den samme som tytn2 med abonnement! Søkte litt rundt men fant ikke noe særlig tester av disse.. noen som vet noe mer om dem? åssen de er i bruk og sånt? Syntes 914c ser genial ut! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er nok litt træg her for jeg har ikke sett noen av disse to modellene før i dag. Og er i grunn veldig overasket hvorfor det er så lite snakk om disse i forhold til HTC sine modeller.. Eneste som kanskje er negativt med dem er vell størrelsen.. 614c har disse målene:117 x 60.3 x 17.5 mm 914c har: 113 x 64 x 16 mm litt småstort men 520mhz prosessor, 3mpix kamera, GPS, 128mbRAM, 2,8" og vanlig tasteratur(614c) og 2.46" og fullt QWERTY tasteratur (914c) trekker virkelig opp.. Og prisen for dem uten abonnement er nesten den samme som tytn2 med abonnement! Søkte litt rundt men fant ikke noe særlig tester av disse.. noen som vet noe mer om dem? åssen de er i bruk og sånt? Syntes 914c ser genial ut! Og en liten ting til.. Noen som vet hva denne runningen som går over tastene på 614c? Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) 614c har et touch-sensitivt område formet som en sirkel integrert. Se video: Jeg har sjekket med 6 butikker og ingen har noen dato på denne. En butikke hintet på jan/feb 08. Vurderer denne og HTC Touch Cruise. Merk at det nå har kommet en NORSK versjon av 614c til netbutikkene, FA992AT#ABN kr 4136,- Synes denne virker temmelig genial, 3mpix kamera med autofokus også. Endret 25. november 2007 av deoman Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Genialt! Rett og slett genialt.. Er tallet 5 kanskje Ok/gå inn på knapp? man blar nedover i ringen finner det man vil inn på og trykker på 5? eller? Håper bare den er forsatt god og skrive meldinger eller på MSN selv om denne ringen er her.. men vil tro den er det! Den med 3 mpixel og autofokus 520mhz prosessor 128mbRAM Super 3g! Vanlig 3g!(tror jeg) hehe Bluetooth 2.0 Edge GPS Til 4136 på amentio.. Er min neste telefon så sant den kommer inn før jul.. ringer til amentio i morgen jeg! AMENTIO Modelltilgjengelighet Tilgjengelig nå, undersøk hos nærmeste forhandler Nicator Modelltilgjengelighet Bygges på bestilling, tar minst 2-3 uker Endret 25. november 2007 av Cenariuz Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg kjøper på røde rappen om de klarer å skaffe. Perfekt å kjøre Tomtom6 på tenker jeg! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg kjøper på røde rappen om de klarer å skaffe. Perfekt å kjøre Tomtom6 på tenker jeg! Jeg også.. http://www.gpstuner.com/buy/index.html Utendørs GPS blir noe av det første som blir lagt inn på den i så fall! Begynner å glede meg noe veldig=) ikke så bra når det er mulig at de ikke kommer før etter nyttår-- Sendte mail til Nicator og Amentio.. Så går ut i fra at jeg får svar i morgen! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Fikk ikke noe svar i dag.. får sikkert i morgen.. Åssen er det med gps.. er den innebygde gps greia bra nok eller bør man kjøpe en antenne utenom også? så man kan få det som ekstra utstyr.. Nå tenker jeg for kjøring med bil.. Jeg skal til USA i februar.. og kan så kom jeg plutselig på hvor kjekt det hadde vært og hatt en GPS med meg da.. stor fare for at jeg som kommer fra en bitte liten by i norge kan gå på en smell i USA.. Googlemaps greia.. som er med her..er det noe særlig? Vist man skal ha en som skal si i fra åssen man skal kjøre.. må man over på tomtom da? kan fryktelig lite om gps jeg.. håper bare den som er med i HP ipaq er bedre en N95 sin.. men 200 kroner for ekstra antenne og 200 for billader kan jeg vell spandere på den vist det trengs..K er jo forsatt langt unna tytn2 sin pris! OG enda en ting til.. kan man kjøre gps programmet når telefonen er i flightmode? kanskje teit spørsmål.. men men! Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Idedata.no vet ikke når denne kommer, har satt den til 15.05.08 ... Amentio svarer ikke på mail. Denne kommer til å drøye. Om du skal til USA i bil trenger du en god dedikert navigasjons GPS *OG* kart :-) 614 skal kunne kjøre TOMTOM -- vil ikke tro at programmvaren som følger med er bedre enn N95 sin. Vet ikke om man kan kople ekstern antenne på denne, muligens ikke. Jeg har kjørt TOMTOM på Qtek 8310, Dell Axim x50v og Nokia E61 -- jeg har ikke funnet programmvare som er bedre/raskere enn TOMTOM. Passe bra oppdaterte kart også. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Idedata.no vet ikke når denne kommer, har satt den til 15.05.08 ... Amentio svarer ikke på mail. Denne kommer til å drøye. Om du skal til USA i bil trenger du en god dedikert navigasjons GPS *OG* kart :-) 614 skal kunne kjøre TOMTOM -- vil ikke tro at programmvaren som følger med er bedre enn N95 sin. Vet ikke om man kan kople ekstern antenne på denne, muligens ikke. Jeg har kjørt TOMTOM på Qtek 8310, Dell Axim x50v og Nokia E61 -- jeg har ikke funnet programmvare som er bedre/raskere enn TOMTOM. Passe bra oppdaterte kart også. Okei takk for svar =) Nei, både amentio og Nicator er blitt for tøffe til og svare på mailen.. Amentio pleier og svare men men.. De har sikkert nok og stelle med når det nærmer seg jul! Det er masse som tyder på at denne telefonen kommer langt etter jul.. fant noen svenske sider og de forventet telefonen inn i mars 08... og jeg klarer ikke vente så lenge... så hva svarte skal jeg nå kjøpe.. er det merker som leverer PDA telefonener? slik som HP! helst med litt samme spefikasjoner! noen andre som du vet? Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det finnes andre alternativer; Med GPS: Nokia N95 Nokia N82 på lager HTC Touch Cruise Kommer uke 1/08 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Nokia e90 er bestilt =) Så blir morro og teste den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå