Gå til innhold

Nightwish


sybbelybb

Anbefalte innlegg

:lol: Nightwish er IKKE black metal!

 

hehehe, lær deg noe PoL-E. Holdt kjeft når du ikke vet hva du prater om.

 

For det første skrev jeg "symfonisk/gotisk black metal" noe som gjør at jeg påpekte at det ikke er helt slik som Darkthrone, Entombed og andre band som spiller mer "ren" black metal.

 

forøvrig skriver AMG dette om Nightwish:

 

"Following in the footsteps of the Gathering and Lacuna Coil (goth-influenced "symphonic" metal bands with female vocalists), Nightwish was formed in Kitee, Finland, in 1997 by keyboardist Tuomas Holopainen. "

 

Og de setter Nightwish i følgende sjangre:

 

"Styles 

Symphonic Black Metal, Goth Metal, Progressive Metal, Heavy Metal"

 

Ser ut som AMG er enig med meg i noen av banda Nightwish ligner på og at de er symfonisk/gotisk black metal :D

 

Nå skal du skrive et j'vla godt innlegg PoL-E for å bevise at du har rett...

 

Næmmen så sint fyren ble da!!!

 

gidder ikke svare deg skikkelig på det innlegge fordi det vil bare ende i "evighetsdiskusjon" mellom den ene parten og den andre, som aldri blir enige....

 

greit,, Nightwish har goth/symphonic, prog and even power,, men black blir å sterkke det litt langt,, IMHO,, det har noen sanger som har røtter i BM,, men de er ikke ett BM-band for det... ta f.eks Helloween,, Walls Of Jericho-albumet er thrash (old school),, men bandet blir ikke regnet som ett thrash-band fordi de har den platen... anywho... gidder ikke å diskutere dette noe særlig mere..... måtte jeg brenne i helvete om jeg så har fornærmet mr metal himself: anders leipsland

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nightwish er ekstremt bra.. Jeg klarer nesten ikke å oppfatte låtene deres som sanger, de er som uendelig gode drømmer.

Gitaren som kaster lyd og trommeslagene som offres, alt er bare samspilt og genialt.. Vokalene slår man ikke med fluesmekker, de er bare FOR bra..

Stå på nightwish, dere er ekstreme!!! :yes:

Lenke til kommentar
Ingen kan iallefall si at du er giddalaus når du åpner allmusic.com bare for å svare på en tråd i søppel :)

 

Vel når noen kun skriver en kort settning uten begrunnelse og i tillegg slenger på en "lol" smiley som gir hele innlegget et "haha du har ikke peiling. her er fasiten og den er så selvsagt at jeg ikke gidder å begrunne den engang" så liker jeg å slenge en URL til en respektert site som viser at .

 

 

Næmmen så sint fyren ble da!!!

 

Ikke sint, men litt små irritert når du selvsikkert sier at jeg har feil uten å begrunne det eller komme med "fasiten" på hvilken sjanger Nightwish tilhører.

 

btw du kan klare deg med ett utropstegn.

 

gidder ikke svare deg skikkelig på det innlegge fordi det vil bare ende i "evighetsdiskusjon" mellom den ene parten og den andre, som aldri blir enige...

 

Vel jeg har vist til en kilde. Jeg har sagt hva slags sjanger Nigthwish går under. Du har ikke sagt hva slags sjanger Nightwish går under. Jeg kan faktisk ikke se at du har gjort noe annet enn å innsett at jeg faktisk ikke bomma så stygt og nå prøver du å vri deg unna ved å tildels innrømme at jeg har rett (innrømme goth/symfonisk delen), ved å modere deg fra at det "IKKE black metal!" til å bli at det å strekke det til black metal er å gå for langt etter din mening og komme med argumentene om at du ikke gidder å diskutere på et diskusjonsforum.

 

måtte jeg brenne i varmere strøk down under om jeg så har fornærmet mr metal himself: anders leipsland

 

He|vete tror jeg ikke noe på, men det hadde vært kjekt om forumet hadde hatt en ignore funksjon ja så hadde jeg sluppet å sett dine innlegg (og du mine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...