Gå til innhold

Nightwish


sybbelybb

Anbefalte innlegg

Ikke bring meg innpå å diskutere teksten en gang... Eminem skriver og synger om ting som har hendt han i livet.....

 

 

Ikke alle som er like interessert i å høre hva som har hendt med eminem da.. :roll:

 

 

Ikke JEG ihvertfall :shrug:

 

 

EDIT: btw, den aller siste filmen jeg har tenkt å sett er 8th mile, siden den kun handler om eminem's liv... SÅ interessert er JEG i eminem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke bring meg innpå å diskutere teksten en gang... Eminem skriver og synger om ting som har hendt han i livet.....

 

 

Ikke alle som er like interessert i å høre hva som har hendt med eminem da.. :roll:

 

 

Ikke JEG ihvertfall :shrug:

IKKE jeg heller. Alle rappere synger om at de har hatt en dårlig oppvekst med vold ,narkotika .....osv. WHO CARES

Nightwish sin musikk er eventyrlig og gir deg et anneledes lydbilde enn den Pop/Rap musikken som spilles overalt.

Konklusjon:

Nightwish er bra musikk, case closed!!

Lenke til kommentar
Ikke bring meg innpå å diskutere teksten en gang... Eminem skriver og synger om ting som har hendt han i livet.....

 

 

Ikke alle som er like interessert i å høre hva som har hendt med eminem da.. :roll:

 

 

Ikke JEG ihvertfall :shrug:

IKKE jeg heller. Alle rappere synger om at de har hatt en dårlig oppvekst med vold ,narkotika .....osv. WHO CARES

Nightwish sin musikk er eventyrlig og gir deg et anneledes lydbilde enn den Pop/Rap musikken som spilles overalt.

Konklusjon:

Nightwish er bra musikk, case closed!!

Endelig noen som har forstått hva rap er. BULLSHIT!

 

wfc about narkotikabarn?

Lenke til kommentar

 

alle horesado gruppene:

 

Nightwish

Iron maiden

Helloween

inflames

 

og alle andre drittmetalgrupper har det samma opp og opp igjen.

 

bidige syte-hyling på vokalistene.. HUFF! :roll:

 

Du må dø!! Noen som er med?

 

Skal forresten til Roskilde i sommer. KUN fordi Maiden er der. *Glede seg* :D:woot::yes:

Lenke til kommentar

At rappere synger om dop, penger og vold, betyr ikke at sangene må være dårlige... Hvem var det som gravde opp et så utrolig dårlig argument?? :lol::lol:

 

 

ZybiX: Du må jo være konge som ikke gidder å se en jævli bra film, kun for at den handler om eminem!

 

Og jada.. Nightwish er like eventyrlig som en eventyrbrus og gir et like bra lydbilde som en ulv som uler mot månen!

Lenke til kommentar
At rappere synger om dop, penger og vold, betyr ikke at sangene må være dårlige... Hvem var det som gravde opp et så utrolig dårlig argument?? :lol:  :lol:  

 

 

ZybiX: Du må jo være konge som ikke gidder å se en jævli bra film, kun for at den handler om eminem!

 

Og jada.. Nightwish er like eventyrlig som en eventyrbrus og gir et like bra lydbilde som en ulv som uler mot månen!

 

Vel, visst du kaller nightwish uling, bør du sette ned lydstyrken på høreapperatet.. Eminem står der å fekter som en annen sykepleier med hendene, bare for at 50 Cent skal trene på seg en ekstra biceps, å prøve å sånn som han.. Da jeg likte rap, var det Dr. Dre..

Han var faktisk den som kunne lage musikk, og han hjelper jo andre rappere med å skaffe seg ære og belønnelse!

 

Men som sagt, "SMAK OG BEHAG"..

Om Eminem har vært problembarn siden han var liten gutt (for han er jo problembarn i dagens samfunn også!)

Nigtwish, mulig de uler å klapper med hendene og lager sel-lyder.. MEN. Det er jo faktisk bra.....

 

Jeg gjentar det igjen, SMAK OG BEHAG...

Ingen kan like alt!

Lenke til kommentar

[offtopic]

 

@apollox:

 

Du skrev tidligere at du likte selve TEKSTENE til eminem?

 

Så hvis jeg lager en sang, "Jeg vokste opp i slummen, og foreldrene mine ble drept, søstra mi går på dop, og hunden min har rømt", så liker du den?

:D

 

 

At Dr.Dre lager tekstene til Eminem er litt teit da, siden det handler om eminem's liv, og ikke Dr.Dre's... :roll:

 

[/offtopic]

 

Fy f***, jeg har lyst til å på Nightwish-konsert... kanskje bestille meg billetter? :D

Lenke til kommentar

 

@apollox:

 

Du skrev tidligere at du likte selve TEKSTENE til eminem?

 

Så hvis jeg lager en sang, "Jeg vokste opp i slummen, og foreldrene mine ble drept, søstra mi går på dop, og hunden min har rømt", så liker du den?

:D

 

 

At Dr.Dre lager tekstene til Eminem er litt teit da, siden det handler om eminem's liv, og ikke Dr.Dre's... :roll:

 

:o

 

Eminem skriver tekstene sjøl. Dr.Dre brukte å lage de aller fleste beatene til eminem.

 

Ellers kan du ta å høre på tekstene før du uttaler deg :roll:

 

Uansett hva du sier så er dem bedre enn tekstene til Nightwish, som i bunn og grunn har like mye mening som Teletubbies.. (SERIØST!!)

Lenke til kommentar

:o

 

Eminem skriver tekstene sjøl. Dr.Dre brukte å lage de aller fleste beatene til eminem.

 

Ellers kan du ta å høre på tekstene før du uttaler deg :roll:

 

Uansett hva du sier så er dem bedre enn tekstene til Nightwish, som i bunn og grunn har like mye mening som Teletubbies.. (SERIØST!!)

 

ja, jeg HAR faktisk hørt på eminem's tekster..

 

f.eks. "Hailie's Song", som er den eneste sangen som ER MULIG å høre på av Eminem, starter slik : "Yo, I can't sing, but I feel like singing, I wanna f***ing sing, cause I'm happy. Yeah, I'm happy"

 

Tilogmed jahn teigen har bedre tekster enn det der :roll:

Lenke til kommentar
[offtopic]

 

@apollox:

 

Du skrev tidligere at du likte selve TEKSTENE til eminem?

 

Så hvis jeg lager en sang, "Jeg vokste opp i slummen, og foreldrene mine ble drept, søstra mi går på dop, og hunden min har rømt", så liker du den?

:D

 

 

At Dr.Dre lager tekstene til Eminem er litt teit da, siden det handler om eminem's liv, og ikke Dr.Dre's... :roll:

 

[/offtopic]

 

Fy f***, jeg har lyst til å på Nightwish-konsert... kanskje bestille meg billetter? :D

 

Fy f@@n, har du spist gress eller?? Dette må være en av de barnsligste hypotesene jeg har kommet over... Så du tror alt Eminem gjør er å synge om dop så blir det bra.... Det sier litt om hvor grønn du er.. men så har du såvidt kommet over fjortis-stadiet så jeg tilgir deg...

 

For å ta den generelle opinionen, hvem har solgt mest cd-er av eminem og burugla i nightwish??

 

Right back at you ZybiX :evil::evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...