Naiits Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 bra drifting og free roam? Hadde tenkt å kjøpe Need for speed pro street. Men det ar fått dårlig kretikk og har prøvd den veldig skuffende demoen, også har de fjernet free roam, så det blir bare race etter race. Å då blir det fortere kjedelig når eg ikke kan kjøre rundt å kødde meg... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Need For Speed Most Wanted, eller Underground 2. Har hørt at Juiced skal være ganske bra, men det spillet har ikke Free Roam tror jeg Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Tenkte på noe til ps3. Men det e visst ikke så mange brae bilspill til ps3 ennå... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tenkte på noe til ps3. Men det e visst ikke så mange brae bilspill til ps3 ennå... Gatebilspill til PS3 er få, men noen. Juiced 2: HIN og Need for Speed ProStreet... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Tenkte på noe til ps3. Men det e visst ikke så mange brae bilspill til ps3 ennå... Gatebilspill til PS3 er få, men noen. Juiced 2: HIN og Need for Speed ProStreet... Er det free roam i Juiced 2? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Aner ikke. Need for Speed Carbon er jo også et alternativ. Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt faan i free Roam og kjøpt Pro Street. Har faktisk ikke fått dårlig anmeldelser overalt. (8/10 av Gamereactor for eksempel) Så kan du kjøpe Burnout Paradis i januar. Ikke gateracing akkurat det, men free roam og skikkelig heftig bil- action Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Leste akkuratt om Burnout paradidse på Gamer. Virker dritkult! Det SKAL eg ha! Å eg har lest der nfs ps får 8 av 10 også. Så testet eg demoen en gang til. Å det var mye kulere når eg hadde vanskelightsgrad King, så tror eg gjør det. Får drite i free roam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå