iCar Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei, Har hatt abb hos Ngt i over 7 år nå. Det jeg lurer på er hvis jeg nå de kommende mnd sier opp ngt, hva skjer da med @broadpark.no mailen min, mister jeg tilgang til den med en gang, vil jeg ha tilgang til den en stund fremover sånn at jeg da kan flytte over alle mailene, eller fåendret mailen til den nye adressen fra alle stedene? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg beklager at posten min ikke er til mye hjelp, og kanskje høres surere ut enn den er ment, men hvorfor spør du ikke NGT om dette? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg beklager at posten min ikke er til mye hjelp, og kanskje høres surere ut enn den er ment, men hvorfor spør du ikke NGT om dette? Stoler ikke helt på supporten, har dårlig tidligere erfaring rundt liknende spørsmål, så tenkte heller å høre fra andre her som evt har tidligere sagt opp ngt abb sitt og vet sikkert bedre åssen det funker. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Gå ut fra at du mister den på dagen, du kan jo konvertere til Gmail, de støtter både pop og IMAP og du har god tid til og informere om mail-endringen. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vi sa opp ngt for ca 1.5 år siden. Mailen jeg hadde da fungerer enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå