Itis Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei, Jeg skal kjøpe en senterhøyttaler til hjemmeanlegg mitt. Lurer derfro på om noen der ute har noen gode råd ang. merke osv.? prisklasse maks 2000,- Jeg har en Yamaha 7 kanals forsterker, og Proson fronthøytalere. Bruker foreløpig noen gamle bakhøyttalere, men har planer om å bytte disse ut etterhvert. Trenger en middels bra senterhøyttaler for å forsterke filmopplevelsen Håper på svar Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg tror det kan ha noe for seg å kjøpe en centerhøyttaler fra Prosen, av samme serie som de høyttalerene du allerede har. Det samme vil jeg si gjelder for bakhøyttalere når du skal kjøpe dem. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er enig med han oppfor. Ville kjøpt en proson senterhøytaler siden du har proson fronthøytalere. Men ville jo anbefalt dynavoice Også har du jo JBL Balboa til 695,- http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?pat...,180&id=138 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå