Jaghi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har hatt det fantastisk morsomt med mass effect i helgen til tross for "tidvis dårlig bildeoppdatering". Men nå er jeg altså ferdig med storyen, og lurer på hvordan jeg kan starte storyen på nytt med samme character? Antagelig et veldig dumt spørsmål, men jeg finner det ikke ut så... here it goes. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, det skal gå. Noen av achievementene er å nå en viss level, og det går kun hvis du starter med en character du allerede har spilt på. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Ja, det skal gå. Noen av achievementene er å nå en viss level, og det går kun hvis du starter med en character du allerede har spilt på. Jeg vet det skal gå, men jeg finner ikke ut hvordan. Og man skal teknisk sett kunne klare å nå lvl 50 første gang man runder spillstoryen om man har gjort alle sidequests. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Derja! Fant det ut. Var bare å starte ny career og velge "existing character". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå