Tandamram Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg skal akkurat til å bestille diverse ting til pc'en, og før jeg trykker på bestill-knappen vil jeg forsikre meg om at jeg ikke driter i draget! Jeg har tenkt å kjøpe 2x Enermax 80mm med viftestyring + en slik kjøler til harddisken. Vil en 350W PSU klare å drive disse uten å få problemer?! Setter pris på raske svar! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det går bra. Men har du ørtentusen SCSIdisker og cdROM kan det bli for lite. Har du standard utstyr holder det i massevis. jeg har 360W på min pc Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Tusen takk for hjelpen!! Da er bestillingen i boks Kul avatar, forresten. Alice var bare dritrått! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du hakke tilfeldigvis tatt den fra bildet jeg sendte inn her om dagen ? Men back to topic. Jeg har 340Watt Chieftec PSU. Nå har jeg 1900+ to harddisker brenner + DVD masse lysende stash og vifter G4 Ti4600 masse andre kort som f.eks. lyd/nettverkskort 768Mb RAM Men jeg har fortsatt ikke noen probs. Håper ikke jeg kommer til å få det heller :wink: Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 bare hyggelig å være til hjelp :wink: btw dr.X; Det bildet har jeg hatt i en evighet, men i går fant jeg ut hvor stilig det ble som avatar tips: Bruk tanntråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå