ecko Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hvor er bombene i slutten av spillet? jeg finner bare en, og 3 blinkende bokser som jeg ikke kan gjøre en dritt med. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mener å huske at det er en i det helt mørke rommet med en sylinder og to vakter og så en etterpå der skurken er. Eller tenker du på båten? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Mener å huske at det er en i det helt mørke rommet med en sylinder og to vakter og så en etterpå der skurken er. Eller tenker du på båten? nei ingen båt, det er den siste banen og en eler annen kødd som jeg skal drepe har lagt ut bomber som jeg må finne. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) den første er med trappa du svinger to ganger til venstre rett før du går opp ein liten trapp. den andre er opp trappa følg broa (elle ka eg ska kalla det?) heilt bort til veggen så krysse du hjørna og så springe du heilt bort så langt du komme (uten å snu deg) og foran deg skal det vere muligt å hoppa ned. og der ska det finnas ein bomba. for å finna den siste bombå er oppå ein plattform elle noesånt sikkret ein dårleg forklaring Endret 26. november 2007 av kinG_brutale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå