SpartaS Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Skal kjøpe meg Xbox snart og lurer på kva for ein av dei best. Lurer på om eg skal kjøpe Pro men eg finner ingenting om den:P noken som kan hjelpe? Endret 25. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Litt jalla emnetittel men "Den dyreste er nok den beste " Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ikke noe info?? litt rart... se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644810 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kjøp Premium, du vill aldri angre. Selv kjøpte jeg brukt Core, så måtte ut med HDD etterhvert uanz. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jepp, stikk på Elkjøp å rask med deg en Premium til litt over 2k. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det finnes vel bare 1 type av xbox? Eller mener han xbox360? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det finnes vel bare 1 type av xbox? Eller mener han xbox360? Han mener nok Xbox 360, han nevner "Pro" i førstepost som er et annet navn på Premium (denne SKU-en heter egentlig bare "Xbox 360". Ikke noe mer) Hvem som er best? Det er Elite, den er også dyrest. Mest valuta for pengene; Premium. (2300,- på Elkjop.no?) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 2495,- For Premium, litt rart at Arcade koster like mye :/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Emnetittelen din er blitt endret slik at den bedre beskriver hva du spør om. For fremtiden kan du lese litt i Nettiketten vår sin del om emnetitler. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Uansett hvilken versjon du ender opp med..kjøp en med HDMI utgang. Merkbart bedre bilde med det enn komponent.. Lenke til kommentar
Hulick Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 2495,- For Premium, litt rart at Arcade koster like mye :/ Det er jo helt på trynet hvis det stemmer. Viser vel hvor lite MS bryr seg om ting her i Norge. SpartaS, hvis du skal bruke Live markedsplass mye, gå for Premium/Elite. Hvis ikke holder det med en core, eller arcade som den vel heter i dag. Følger med et 256mb minnekort på den. Men hvis du finner Premium til samme pris er det selvsagt et bedre valg. Forøvrig godt å se at Comet vant i går. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er jo helt på trynet hvis det stemmer. Viser vel hvor lite MS bryr seg om ting her i Norge. SpartaS, hvis du skal bruke Live markedsplass mye, gå for Premium/Elite. Hvis ikke holder det med en core, eller arcade som den vel heter i dag. Følger med et 256mb minnekort på den. Men hvis du finner Premium til samme pris er det selvsagt et bedre valg. Hehe, ifølge prisguiden ligger den billigste Premiumen på 2299,- og den billigste Arcaden på 2399,-. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det kommer helt ann på, hvis du vil ha med HDMI, og 120GB så vil Elite bli billigere enn Pro/Premium når du kjøper 120GB disken løst. Har selv Elite, og angrer ikke på at jeg byttet inn min Premium. 120GB disk er gull verdt når du snart kan laste ned XBOX (XBOX 1) spill slik at du kan spille de uten cd-plate, til våren kommer IPTV og videonedlastning, så da blir harddisken enda viktigere. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå