Gå til innhold

Hva er deres forventinger til det kommende Deus Ex 3?


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig.

DE2 skuffet enormt, men stillte med skyhøye forventninger etter DE1.

Når jeg tenker på det idag, var det ikke SÅ ille, men konsollifiseringen gjorde

at det på mange omeråder var et steg tilbake fra det første.

Så det er med en viss skepsis jeg ser på DE3.

Mye av det som var revolusjorende med Deus Ex er jo implementert som standard features

i de fleste FPS i dag, men en blanding av Mass effect og Crysis kunne gjort seg :)

Deus Ex settingen, åpent gameplay, (snike/rambo) god histrie og dialog valg,

og ikke minst oppgradering av spilleren og masse våpen mods.

Kan bli bra, og kan bli altfor konsollifisert, med små brett og forenklet gameplay.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske jeg hadde tro på at dette blir spillet DE2 ikke ble, men det har jeg ikke. Uten Warren Spector virker det mer sannsynlig at de lager enda et crap hjernedødt spill uten involverende historie, uten muligheten til å foreta meningsfulle valg, uten muligheten til å velge hvordan oppdragene skal angripes, og uten mer enn en type ammunisjon.

Lenke til kommentar

Min mening er at Deus Ex var og er helt klart en herlig spillopplevelse, Deus Ex 2 var middelmådig på det beste, og en treer er jeg svært skeptisk til.

 

Kan gi en god grunn:

(fra Wiki)

Neither Warren Spector nor Harvey Smith, who were the main creative directors behind the first two games, are attached to the project.

 

Etter DE 2 håpet jeg egentlig at de bare ville la Deus Ex hvile i fred.

Lenke til kommentar

Oisann, fikk helt sjokk når jeg leste denne emnetittelen. Elsket det første Deus Ex, mens det andre var en stor skuffelse. Håper at de kan gjøre dette bedre, men er skeptisk til om dette i det hele tatt kommer, det eneste vi har hørt var på 17. mai, en utrolig lite detaljert nyhetspost. Men får vente og se om Eidos sier noe.

Lenke til kommentar

Deus Ex var veldig veldig bra, historien gameplayet og det hele var gjennomsyret av kvalitet. Hvis du ikke har spilt det og ikke blir skremt av litt utdatert grafikk har du virkelig et godt spill "på lager" til en gang du kjeder deg.

 

Jeg har ikke de største forventingene til Deus Ex 3. For det første har det en veldig godt navn å svare for. Deus Ex 2 var for seg selv ikke så veldig dårlig, men sett i lys av navnet sitt ser man jo hvor kjipt det var i forhold til eneren. For det andre er det jo en trend nå med stor forenkling av gameplay og mer retting mot instant-gratification, vi så jo hvordan Oblivion var i forhold til Morrowind. Da vil jeg heller bli positivt overrasket den dagen DE 3 kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...