athorb Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De færreste filmer, utenom noen av de klareste sjangerfilmene, kan plasseres i én sjanger. Jesse James er både western og drama, så enkelt er det. Man kan jo kalle nesten alle filmer "drama", så. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Og videre vil jeg sitere en vis trollmann Enig, (...) Men det blir jo litt det samme problemet som sci-fi. Det er mer en setting enn sjanger EDIT: Det var rettet mot Cyph, men jeg er enig i athorb òg så Endret 3. februar 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ny favorittwestern: McCabe & Mrs. Miller Check it out! Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ny favorittwestern: McCabe & Mrs. Miller Check it out! Er på vei i posten! Tok nettopp et lite gjensyn av Open Range med Costner og Duvall. Historien er nokså rett frem, men filmen er godt gjennomført med god casting. Savnet litt mer fra scoren til Michael Kamen. Slutten tar virkelig av med noe heftige skyte-scener. Anbefales, 7/10. Har hørt at Lonesome Dove med Robert Duvall, Tommy Lee Jones og Danny Glover, som Bond007 nevnte, skal være særdeles bra. Noen som har noen tanker rundt den? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Apropos Altman. Må få sjekka ut mer av han. Har faktisk bare sett A Praire Home Companion som jeg syns var herlig og MASH som jeg syns middelmådig. Nashville er kanskje hans største film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå