MBrandt Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Heisann..! Jeg kjøpte meg en Swiftech h20-120 Compact for en stund siden, og har veldig liten kunnskap om vannkjøling. Den brukes på en Amd 6000+. Jeg har lyst til å kjøle ned mitt Club3d 8800GTX med vann i tillegg, så spørsmålet mitt blir da om det blir veldig stor temperaturforskjell hvis jeg gjøre det? Endret 25. november 2007 av MBrandt Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hei, har tenk på et sånt sett selv pga størrelsen, men bare lurer på hvor du kjøpte det? måtte du bestille fra utlandet eller? og hvor mye blei det på? Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hvis du går inn på linken jeg la ut i innlegget mitt, så kommer du til siden jeg bestilte på. legger du den i handlekurv på siden der, så ser du hvor mye det blir i frakt hvis du skal ha den til norge. Jeg betalte ca 550kr for toll når den kom til inn i landet, men de hadde merket varen med "gift" på innhold, og da tror jeg prisen for toll synker betraktelig. jeg fant ihvertfall ikke dette her i landet, men noen snakket med microplex, å de sa at de skulle få det inn snart. Du kan sende en mail til de? Jeg har ikke erfaring med andre utenlandske pc-nettbutikker, men jeg kan absolutt anbefale performance-pcs.com. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Slik jeg forstår det så består dette settet av en stykk singel 120cm radiator? Ville ikke kjølt mer enn en CPU på det. Det du kan gjøre er å hive inn en dual ta vekk den single eller hive inn en singel til så vil det nok funke bra. Du kan ta risikoen med å kjøre alt på en enkelt 120radiator. Men da vil jeg anbefale deg å kjøre en vfte med mye air flow. Ved bruk av en vifte med lite air flow vil jeg nok tenke at du vil få høyere temp enn med orginal kjøler. Kanskje overoppheting. Det du kan gjøre hvis du er usikker. Men som krever tolmodighet og litt jobb. Er å førsk kjøpe en blokk å se hvordan tempen blir og etter det kanskje kjøpe en til radiator. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg ville gått for minst en 120.1 radiator til. Ellers blir det nok, som sagt, at temperaturene blir samme eller kanskje tilogmed høyere Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ok. så en radiator som er et "hakk" større er veien å gå? Jeg har nå en radiator som også fungerer som tank, finnes det noen sånne som er større enn det jeg har? Hvis jeg nå får installert dette, vil temperaturen bli "bra" da? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå