Gå til innhold

Duger dette til å kjøre en gpu-blokk i tillegg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du går inn på linken jeg la ut i innlegget mitt, så kommer du til siden jeg bestilte på.

legger du den i handlekurv på siden der, så ser du hvor mye det blir i frakt hvis du skal ha den til norge.

Jeg betalte ca 550kr for toll når den kom til inn i landet, men de hadde merket varen med "gift" på innhold, og da tror jeg prisen for toll synker betraktelig.

jeg fant ihvertfall ikke dette her i landet, men noen snakket med microplex, å de sa at de skulle få det inn snart. Du kan sende en mail til de?

Jeg har ikke erfaring med andre utenlandske pc-nettbutikker, men jeg kan absolutt anbefale performance-pcs.com.

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det så består dette settet av en stykk singel 120cm radiator?

Ville ikke kjølt mer enn en CPU på det. Det du kan gjøre er å hive inn en dual ta vekk den single eller hive inn en singel til så vil det nok funke bra.

Du kan ta risikoen med å kjøre alt på en enkelt 120radiator. Men da vil jeg anbefale deg å kjøre en vfte med mye air flow. Ved bruk av en vifte med lite air flow vil jeg nok tenke at du vil få høyere temp enn med orginal kjøler. Kanskje overoppheting.

Det du kan gjøre hvis du er usikker. Men som krever tolmodighet og litt jobb. Er å førsk kjøpe en blokk å se hvordan tempen blir og etter det kanskje kjøpe en til radiator.

Lenke til kommentar

Ok. så en radiator som er et "hakk" større er veien å gå?

Jeg har nå en radiator som også fungerer som tank, finnes det noen sånne som er større enn det jeg har?

Hvis jeg nå får installert dette, vil temperaturen bli "bra" da?

Takk for alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...