NgZ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nå fikk jeg bare med meg slutten mens eg hang opp tøy, men den fremstilte jo hele systemet i Russland som grundig gjennomkorrupt og vel så det. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Nå fikk jeg bare med meg slutten mens eg hang opp tøy, men den fremstilte jo hele systemet i Russland som grundig gjennomkorrupt og vel så det. Det er nok en oligark og tidligere og nåværende KGB/FSB agenter som har vært veldig framtredene i den russiske politikken. Eller rettere sagt, de velger hvem de vil ha. Dog tror jeg Putin er såpass mektig og står såpass på egne bein at situasjonen er ikke helt slik den var mot slutten av den kalde krigen og under Jeltsin sitt pseudodemokrati. Slik jeg har forstått det ihvertfall. Putin vil ha ett sterkt Russland, der han har kontroll, og vet hvordan han skal få det. Han er jo tross alt en tidligere KGB-agent som har vært med på mye. edit: Man kan vel også ta med at dokumentaren virket litt vinklet. I form av musikkvalg og også bildebruken når Putin ble valgt. Endret 27. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 I form av musikkvalg og også bildebruken når Putin ble valgt.Akkurat da tenkte jeg "progpagandafilm" ja. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 I form av musikkvalg og også bildebruken når Putin ble valgt.Akkurat da tenkte jeg "progpagandafilm" ja. Jepp, akkurat det samme som slo meg også. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk ikke sett dette, men hva mener dere med propaganda? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Fikk ikke sett dette, men hva mener dere med propaganda? Ikke akkurat direkte propaganda, men tenk litt sånn myk Michael Moore vinkling. Musikk og klipping blir brukt til å fremstille negative assosiasjoner om Putin. Men jeg regner med at selve faktainnholdet er greit nok. Selv om det er litt vinket Endret 27. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk ikke sett dette, men hva mener dere med propaganda? Ikke akkurat direkte propaganda, men tenk litt sånn myk Michael Moore vinkling. Musikk og klipping blir brukt til å fremstille negative assosiasjoner om Putin. Men jeg regner med at selve faktainnholdet er greit nok. Selv om det er litt vinket Jeg har samme inntrykk etter å ha sett dokumentaren, men blir særdeles spennende å se utviklingen fremover. Noen som vet noe om Russlands bånd til Iran? Bygger ikke russerne en reaktor der e.l.? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk ikke sett dette, men hva mener dere med propaganda? Ikke akkurat direkte propaganda, men tenk litt sånn myk Michael Moore vinkling. Musikk og klipping blir brukt til å fremstille negative assosiasjoner om Putin. Men jeg regner med at selve faktainnholdet er greit nok. Selv om det er litt vinket Jeg har samme inntrykk etter å ha sett dokumentaren, men blir særdeles spennende å se utviklingen fremover. Noen som vet noe om Russlands bånd til Iran? Bygger ikke russerne en reaktor der e.l.? De har tilbudt de ferdige reaktorer slik at de kan få atomkraft uten å måtte utvikle selv, men dette hindrer jo teknologien og muligheten for å lage diverse andre ting av denne teknologien. Så de har såvidt jeg vet ikke godtatt en slik løsning enda. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fikk ikke sett dette, men hva mener dere med propaganda? Ikke akkurat direkte propaganda, men tenk litt sånn myk Michael Moore vinkling. Musikk og klipping blir brukt til å fremstille negative assosiasjoner om Putin. Men jeg regner med at selve faktainnholdet er greit nok. Selv om det er litt vinket Jeg har samme inntrykk etter å ha sett dokumentaren, men blir særdeles spennende å se utviklingen fremover. Noen som vet noe om Russlands bånd til Iran? Bygger ikke russerne en reaktor der e.l.? De har tilbudt de ferdige reaktorer slik at de kan få atomkraft uten å måtte utvikle selv, men dette hindrer jo teknologien og muligheten for å lage diverse andre ting av denne teknologien. Så de har såvidt jeg vet ikke godtatt en slik løsning enda. Litt OT, men det understreker vel egentlig Irans egentlige formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå