Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg lastet ned v. 1.3 til bf1942. Men da virket ikke spillet helt bra! Så jeg innstallerte det på nytt, men det stopper på 25%. Så kommer dette opp: Specified component cannot be found in the media. An attempt was made to access a component that does not existin the named media. Så trykker jeg på ok og innstalasjonen avsluttes! Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er d iso'n du bruker eller har du kjøpt spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har kjøpt spillet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er det ingen som har peiling på hva jeg kan gjøre??? Trenger hjelp fort, for jeg vil spille det spille! :x Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er BF originalt eller en uggafltdevbugga utgave? Det var en korrupt versjon ute en kort stund på nettet av 1.3 patchen...kan hende du fikk tak i den? I verste fall hvis du ikke får installert spillet på nytt, er det antageligvis noen registeroppføringer du må slette...har ikke hatt akkurat det problemet med BF men derimot med MOHAA, og det er jo et EA spill det også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har orginal versjonen! Lastet ned v. 1.3 fra eagames.com så det burde ikke være noe feil med det, jeg har regcleaner også! Lenke til kommentar
crazyeraser Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 sprøtt. har du sjekka på forum sia til BF? kansje noen som har hatt samme prob. der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har sjekket der og ja! Men ikke funnet ut noe der nei! Lenke til kommentar
henna Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei! Jeg har orginal versjon av spillet. Etter at jeg innstallerte 1.3 patch har spillet blitt ustabilt, maskinen låser seg. Dette skjer i påloggingsbildet for serverene. Lastet ned patchen fra www.battlefield.no. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Dette _er_ et kjent problem... Uvist hvorfor i helvete EA eller Dice ikke såg denne feilen. Har hørt om noen NO-CD-patcher som faktisk fikser dette. Synd at det er slike som kommer med fixer først. Men det sikkert cracks sin feil det også... Kjøp spillene, så selskapene kan ansette flinke folk! En register-edit hjelper på om du ikke får installerte etter at det krasjet. Run regedit, og slett alt som har med BF og gjøre. Virket som snus etter jeg gjorde det iaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå