Gå til innhold

Får ikke innst. Battlefield 1942!!


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg lastet ned v. 1.3 til bf1942. Men da virket ikke spillet helt bra! Så jeg innstallerte det på nytt, men det stopper på 25%. Så kommer dette opp:

 

Specified component cannot be found in the media. An attempt was made to access a component that does not existin the named media.

 

Så trykker jeg på ok og innstalasjonen avsluttes! Hva skal jeg gjøre?? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er BF originalt eller en uggafltdevbugga utgave? Det var en korrupt versjon ute en kort stund på nettet av 1.3 patchen...kan hende du fikk tak i den? I verste fall hvis du ikke får installert spillet på nytt, er det antageligvis noen registeroppføringer du må slette...har ikke hatt akkurat det problemet med BF men derimot med MOHAA, og det er jo et EA spill det også... :roll:

Lenke til kommentar

Dette _er_ et kjent problem... Uvist hvorfor i helvete EA eller Dice ikke såg denne feilen. Har hørt om noen NO-CD-patcher som faktisk fikser dette. Synd at det er slike som kommer med fixer først. Men det sikkert cracks sin feil det også... Kjøp spillene, så selskapene kan ansette flinke folk!

 

En register-edit hjelper på om du ikke får installerte etter at det krasjet. Run regedit, og slett alt som har med BF og gjøre. Virket som snus etter jeg gjorde det iaf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...