Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

dekk somer/ vinter felger til volvo 245

245

Anbefalte innlegg

hei jeg lurer på om noen kan hjelpe meg m å finne noen felger sommer og vinnter som er bra for min 245 sliter veldi på vinteren hert nor mn kjører piggfrit:( så jeg trenger jelp til et utvalg av vinter sommerdekk og felger til min volvo

post-145558-1196003796_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at du kjører på CvC2 nå(?), dette er jo ikke akkurat nye dekk lenger.

Vil vel egentlig anbefale org. dim. (175/80R14) evt. 185/70R14 til deg, sliter mindre av smalere dekk. Men du har vel 15" nå, så det blir vel en annen dimensjon.

nja hadde tængt mæ nåt runt 16 vinter og 18 somer da å ikke 185 mene mere nå runt 195 men vet ikek helt ka som e så bra å ja dæken e nokså gamel jah:P men men dæm funke nu nån uke t:P må bare finne ut ka som e best å bruke av dektyper å sånt på slapseføre og speil is føre sån at mn e tryg hele tidn

Lenke til kommentar
Kompisen min hadde noen tøffe eike felger, orginial Volvo, 245/40-17 tror jeg.. hmm, passa volvoen skikkelig bra, var på en 240 da.. men går for det samme ;)

hmm d der syns æ du kan finne nokka mere ut av for mæ mn må vete inpres å ut pres i såfal for di dækan æ har nu e 16 60 225 å får ikke plas t mere:P

Originalfelgen som du tenker på heter polaris. Eiker laget og selger en kopi av denne felgen. Den er ikke helt lik

tængte ikke på nå orginalt akorat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...