Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hei jeg trenger jelp til og fine styling til min 245? noen hjelpa?

245

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det du gjør FØR du i det hele tatt begynner å style bilen, er å pusse den opp til ordentlig stand. Skaff deg ordentlige dører (sedandører på en stasjonsvogn? Ikke gøy), få på blinklysa, fjern rusten og alt det tjafset der.

hmm la mæ se d der e ikke sedan døre å d har d aldri vært heller å rustn va etter blinklysan av gamel type å d e fjærna å d som e standar nedi kanalan på 240 e sveist opp bilen skal helakeres samtidi som stylinga skal på til someren må bare finne noe bra å sete på den

Lenke til kommentar

Du setter ikke på styling på en volvo i 200 serien!

Det holder lenge med senk, soting og noen fete felger!

Stylingkitt blir bare utrolig stygt!

Her feks er en pen en (har stygge usa lykter og grill da, men bortsett fra det)

245ti-1997-002.jpg

Istedet for å bruke 10-15000 på stygg styling så kjøp deg heller en 230ft motor å sett i ;)

Lenke til kommentar
Ja den er nok amerikansk ja ;)

Penere med lyktene den ble levert med her syntes nå jeg

neinei :p 200-serien med de lyktene er tøffe da, hadde bytta til en sånn hvis jeg i mine villeste drømmer hadde kjøpt meg en volvo 200-serie, oser bare V8 og gromlyd av den, selv når den står stille:P

Lenke til kommentar

neinei :p 200-serien med de lyktene er tøffe da, hadde bytta til en sånn hvis jeg i mine villeste drømmer hadde kjøpt meg en volvo 200-serie, oser bare V8 og gromlyd av den, selv når den står stille:P

hehe får ikke reg 200 srien mere m v8 va tanken mn mn d jikk ikke:( styling må mn ha mn d e jo umuli å finne noka som pase:(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Minner dere alle om Nettiketten vår, som sier følgende om skrivefeil, og kommentering av disse:

Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

NB: Dersom du har et skriveproblem, men ønsker allikevel å benytte forumet, ser vi at du helst bruker en elektronisk ordbok før du poster, f. eks. den du finner i Word. Vi vil oppfordre til at du legger til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp. Vi vil påpeke at du verken trenger bruke Word eller signaturen slik vi her foreslår dersom dette ikke er ønskelig. Vi opplyser kun om at det er teknisk mulig, slik at vi kan slippe eventuelle uheldige situasjoner i fremtiden. Situasjoner som kan skape et unødvendig problem både overfor moderatorene og deg selv.

Innlegg fjernet.

Trådstarter: Vennligst unngå bruk av SMS-språk og unødvendige forkortninger av ord, for å sikre at andre brukere forstår deg.

Dette innlegget skal IKKE kommenteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger kan tas på PM.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hehe får ikke reg 200 srien mere m v8 va tanken mn mn d jikk ikke:( styling må mn ha mn d e jo umuli å finne noka som pase:(

Dette er bare tull!

Jeg har da fått godkjent 3.0 24v rekke6 i volvo 242.

Har også godkjenning på 3.0 24v twinturbo i volvo 242.

Eneste krav er effekt under 220hk/280nm og andre premisser som bør være selvsagte.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

viss du har volvo 264 så er den ferdig godkjent av volvo får å sette inn v8 (sånn har jeg ;) å skal sette inn v8 i den snart) får 264 er det forsterka bremser, styrestag osv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...