Raedon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) hei, er kanskje 3 månder siden jeg kjøpte meg ny data og instalerte XP.. når jeg skriver inn passordet mitt kommer det opp en melding : du må aktivere windows for å kunne logge på, vil du aktivere windows nå? jeg trykker ja så kommer det : windows er allerede akrivert, trykk OK for å avslutte. jeg trykker OK og blir logget ut igjen.. noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? jeg har ikke windows plate, var en data bedrift som fiksa det.. takk for alle svar ; ) Endret 25. november 2007 av Raedon Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Det høres mistenkelig ut som om du har fått en piratkopiert versjon av Windows XP, og at det problemet kommer av en dårlig aktiveringscrack. Nå kan verken jeg eller andre her hjelpe deg med cracking om du ser her, men om du har kjøpt og betalt for Windows XP ville jeg anbefalt deg å tatt kontakt med bedriften du fikk Windowsen av og hør om du kan få en ekte, lovlig XP-lisens. Men først, om du kommer deg inn i Windows, kan du jo sjekke hva MS Genuine-sjekken finner ut, så du er litt mer sikker på om problemet faktisk er pga. pirat-Windows. Endret 25. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ville anmeldt bedriften til BSA. Som Skagen sier, du har fått prakket på deg en dårlig cracket XP-versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå