tranzer Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei.. Det var sånn at jeg hadde pc`en på om natta en dag.. og så når jeg skulle restarte pc`en så kom dette meldinga opp.. og det var før den begynner å loade windwos.. "kan komme meg inn på BIOS" ja og så funker ikke det heller med å reinstalere alt på nytt igjen. så jeg tokk Hardisken bort til en venn av meg for å gjøre det da.. så funka alt sammen, men når jeg kobla den til MIN pc`e igjen så starta den fint, men så kom det en medling opp at det har instalert enn sånn hardware osv osv,, så når jeg RS denne gangen så fikk jeg det samme Reader Diskc error Press Ctrl+Alt+ Del :S Er det noen som har peiling på dette eller, kan det være Hovedkortet som har skylda:S Mvh Ripper0 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kan vi anta at det er "Disk Read Error" du mener? http://www.sicklesinsight.com/disk-read-error-occurred/ Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Ja det var det ja.. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå