Deadringer Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Her forleden dag kjøpte jeg meg en ny venn. Denne vennen heter Berit og er et bonsaitre. Jeg bestemte meg tidlig for at jeg ville ha et jentetre, men siden Bonsai-Berit har en diger penis, er jeg litt usikker på hva jeg skal kalle han/hun. Tvekjønnet til den store gullmedaljen. Saken er denne: Bonsai-Berit har lært mye av meg den korte tiden han/hun har bodd her, noe som har ført til at han/henne har utviklet en heftig alkoholisme allerede. Dette fører til at Bonsai-Berit griner seg til en god slurk øl, hver gang jeg tar meg en flaske. Men jeg er bekymret. Hver gang blir han/hun like shitfaced-dritings, og jeg er usikker på om leveren hennes tåler det. Problemet er at Bonsai-Berit har kraftig ADHD og utvikler sykelig aggresjon mot meg, om jeg ikke gir han/henne øl. Så jeg frykter Berit vil slå meg ned med potten sin om jeg ikke langer henne pilsen. Så hva skal jeg gjøre? Bonsai-Berit har tross alt en penis på størrelse med et ekstra ben, det er mer enn de fleste andre kan skryte av. Jeg vil ha en slutt på denne truende oppførselen hennes, og få henne over på vann og planteføde. Tenk bare hvor ille det ville være om jeg kommer hjem og finner en tom Jack Daniels flaske ved siden av potten hennes? Så hvordan skal jeg avvende han/henne og hvor mye vann/planteføde skal han/hun få? Takker for alle råd, jeg trenger de. Begynner å frykte får min egen velvære, for ting kan bli stygge om jeg ikke får Bonsai-Berit vekk fra alkoholen. Endret 25. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du må synge for henne. Hun trenger musikk. Gjerne kinesisk folkemusikk. *kremt* Okei, et bonsaitre trenger som oftest vann konstant, eller du må stikke finger'n i jorda for å kjenne etter, om jorden ikke er fuktig, gi henne litt vann (dette fungerer og som alkoholavvenning, da den stakkars jævelen trenger ganske mye væske i perioden hun driver med avvenninga). Nå vet ikke jeg om du vil kontrollere formen på henne (bonsaitrær blir ofte "misbrukt" med at de klippes til og presses i unaturlige former for å bli penest mulig), da kan du lese litt om "wiring" på engelsk-wikipedia sin Bonsai-artikkel. Ellers legger jeg ved en link til Miljøparken sin side om bonsai og Litt om bonsaitrær Lykke til til både deg og Berit. Ikke drikk mer enn i helgene (i hvert fall ikke hu, da hu er ganske ung) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå