mushi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg synes Åste har blitt mye tynnere de to-tre siste ukene. Klarer noen å lete opp noen bilder helt fra begynnelsen og ett fra denne uka? Flere som har lagt merke til det? Tipper det er mye press ang det siden hun er så mye på tv om dagen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 her er ett fra hennes første finale runde, og ett fra sist fredag.... Lenke til kommentar
Jeanic Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Syntes hun ser lik ut jeg... Så reklame for kveldens sending, der hun går i en rosa trang kjole. Hun virker ikke tynnere i den hvertfall Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sammenlignet med det klippet vi fikk se av henne is tjerner i sikte har hun ikke blitt tynnere Ellers under idol, nei. Men hu har fått bedre klesstil. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 den kjolen hu hadde idag var direkte pinlig.. alt hang og slang utafor stakkar Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Må innrømme at hun ikke har blitt tynnere og så litt ut som en julegris stakkars. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Vel, nå har jeg ikke brydd meg særlig om utsendet hennes. Har heller fulgt med på sangprestasjonene fra gang til gang, for slik å vurdere om hun skal få stemmen min eller ikke. Men ja, hun er opplagt litt overvektig, og kunne sikkert hatt godt av å slanke seg en del. Man klarer det om man bare vil! Eller det er ikke helt sant. Men det er ikke umulig, og står man på under de rette omstendigheter kan man klare det! Det er jeg et levende bevis på. Riktig nok har jeg aldri vært over normal-bmi-en (Veide rundt 84 på det meste). Men poenget er der fortsatt. Endret 1. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå