IcedInsanity Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hei. Kjøpte denne for en stund siden,men hvilke kabler skal eg bruke og hvor skal eg plugge de. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Til den kassa så trenger du ei monoblokk og et komplett kabelsett. Var jeg deg, så hadde jeg stukket innom nærmeste bilstereoforhandler og snakket med folkene der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Okay Kan eg spørre hva ei monoblokk er? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er en bilforsterker med en kanal, spesielt beregnet for subwoofere. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvor holder du til? De subene der trenger du ikke akkurat kjøpe en forsterker til 10 lapper til heller En grei 2-kanaler tenker jeg holder. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har en forsterker montert på en kasse fra før av,men den er min bror sin..noen anbefalinger til forsterker? Endret 26. november 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Soundmagus X-1502 skulle holde, den koster bare 1500,- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Men har noen høytalere fremme i bilen og noen i hattehyllen,kan eg ha disse i denne forsterkeren,eller trenger eg en 4kanal da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 har du råd, så kjøp en dynabel bf0756, www.dynabel.no eller du kan høre med han som spør hvordan stereoen skal kobles, her inne, han har vel noe som skal selges Lenke til kommentar
icebreaker2k3 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hei. Kjøpte denne for en stund siden,men hvilke kabler skal eg bruke og hvor skal eg plugge de. Takk for alle svar. jeg ser det er en 600 watt max,, det er juksewatt muligens kansje 350 RMS det er det du må se etter.. men som dem sa nedi der at en soundmagus på 1500 RMS watt er grei den, den levere ikke det da,, den leverer 700 RMS er den målt til.. men det holder.. du finner den til 1000 KR på multicom.no jeg annbefaler bare en strømkabel til den fra batteriet men en tykk en IKKE under 21 MM og et phono kabel sett som er skjermet for bedre ytelse.. en monoblokk er den som er beregnet for bass IKKE diskant hehehe om de subbene kan kjøres i 1 Ohm som jeg ikke tror dem kan så gjør det... men ikke koble monoblokka så den kjører subbene på 1 ohm, da skal du ha dobbeltt talespole på dem.. husk at med for lite watt så spiller du i stykker subbene fortere en med for mye watt,, + at det blir dorligere med for lite watt seff hehehe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Eg har 4kanals forsterker fra før..men kan noen vise meg hvilke kabler eg trenger for å få lyd i denne kassa..helst med en link...taaaakk Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 et kabel kit, er nok det billigste alternativet. Ground Zero GZPK10 10mm2 kabelkit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå