Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Dette er ett oppsett for ny pc som jeg skal kjøpe.

 

Suntec TH-656 644

TwinMOS 512 MB DDR SDRAM PC3200

Asus P4S8X

Maxtor DiamondMax Plus 9 80 GB

Sapphire Radeon 9500 128 MB

pioneer DVD 16x/40x IDE, slot-in

Logitech MouseMan Dual Optical

Logitech Deluxe 104

Plextor PlexWriter 48/24/48A

Hyundai P910 SN

Intel Pentium 4 2.4BGHz

 

Utenom dette er det noe mere jeg må ha?

Eventuelt jeg kan gjøre for å få ned prisen?

Skal bruke den til å spille med.

 

 

MvH Spying

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabinettvifter?

Veldig personlig mening: Dual Optical musa er litt liten, liker MX500 bedre. Har du en forhandler i nærheten så kan du jo prøve flere :)

 

Pristips:

*Tray-DVD er ofte billigere enn slot in.

 

*Kjøp f. eks CPU på tilbud, f. eks når komplett kjører ukens tilbud på den, eller mpx.no for den saks skyld.

 

*Du kan kjøpe deler brukt eller med skadet innpakning (demovarer), slik at det blir en god del billigere.

 

*Spar inn litt på en billigere brenner, joda Plextor har utmerkede brennere, men du får brennere til langt billigere pris som også er gode.

Lenke til kommentar
jeg ville ikke kjøpt ett SiS chipset til P4, velg heller ett p4pe eller noe slikt, og slot in dvdspillere er FY!, de riper opp platene som bare pokker, kjøp heller en tray og spar litt penger

Har du prøvd Slot-In spillere?

Har akkurat samme spilleren som "Spying" skal kjøpe og har hatt den nå i ca 1 år og har enda ikke ripet noen av DVD-platene mine.

Tror det heller har litt med hvem som behandler platene og hvordan de blir tatt inn og ut av spilleren.

 

*Spar inn litt på en billigere brenner, joda Plextor har utmerkede brennere, men du får brennere til langt billigere pris som også er gode.

Enig. Plextor er svindyrt og man får likså gode brennere til en mindre pris.

Lenke til kommentar
jeg ville ikke kjøpt ett SiS chipset til P4, velg heller ett p4pe eller noe slikt, og slot in dvdspillere er FY!, de riper opp platene som bare pokker, kjøp heller en tray og spar litt penger

Ser at det mangen som sier at slot in cd/dvd spillerne ødelegger platene, nå har eg enda tilgode å ha ødelagt noen plater på grunn av slott in spillerne som eg har brukt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...