Spying Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei Dette er ett oppsett for ny pc som jeg skal kjøpe. Suntec TH-656 644 TwinMOS 512 MB DDR SDRAM PC3200 Asus P4S8X Maxtor DiamondMax Plus 9 80 GB Sapphire Radeon 9500 128 MB pioneer DVD 16x/40x IDE, slot-in Logitech MouseMan Dual Optical Logitech Deluxe 104 Plextor PlexWriter 48/24/48A Hyundai P910 SN Intel Pentium 4 2.4BGHz Utenom dette er det noe mere jeg må ha? Eventuelt jeg kan gjøre for å få ned prisen? Skal bruke den til å spille med. MvH Spying Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kabinettvifter? Veldig personlig mening: Dual Optical musa er litt liten, liker MX500 bedre. Har du en forhandler i nærheten så kan du jo prøve flere Pristips: *Tray-DVD er ofte billigere enn slot in. *Kjøp f. eks CPU på tilbud, f. eks når komplett kjører ukens tilbud på den, eller mpx.no for den saks skyld. *Du kan kjøpe deler brukt eller med skadet innpakning (demovarer), slik at det blir en god del billigere. *Spar inn litt på en billigere brenner, joda Plextor har utmerkede brennere, men du får brennere til langt billigere pris som også er gode. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Aaaayyyy.. ikke kjøp det drittkabinettet! :x Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Aaaayyyy.. ikke kjøp det drittkabinettet! :x Heller fortell oss hvorfor det er ett drittkabinettet. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 jeg ville ikke kjøpt ett SiS chipset til P4, velg heller ett p4pe eller noe slikt, og slot in dvdspillere er FY!, de riper opp platene som bare pokker, kjøp heller en tray og spar litt penger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 jeg ville ikke kjøpt ett SiS chipset til P4, velg heller ett p4pe eller noe slikt, og slot in dvdspillere er FY!, de riper opp platene som bare pokker, kjøp heller en tray og spar litt penger Har du prøvd Slot-In spillere? Har akkurat samme spilleren som "Spying" skal kjøpe og har hatt den nå i ca 1 år og har enda ikke ripet noen av DVD-platene mine. Tror det heller har litt med hvem som behandler platene og hvordan de blir tatt inn og ut av spilleren. *Spar inn litt på en billigere brenner, joda Plextor har utmerkede brennere, men du får brennere til langt billigere pris som også er gode. Enig. Plextor er svindyrt og man får likså gode brennere til en mindre pris. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg ville ikke kjøpt ett SiS chipset til P4, velg heller ett p4pe eller noe slikt, og slot in dvdspillere er FY!, de riper opp platene som bare pokker, kjøp heller en tray og spar litt penger Ser at det mangen som sier at slot in cd/dvd spillerne ødelegger platene, nå har eg enda tilgode å ha ødelagt noen plater på grunn av slott in spillerne som eg har brukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå