hmz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Fikk akkuratt min Acer Aspire 5720 tilbake fra 1mnd reparasjon, og tenkte at nå skulle PC-en være helt bra. Den virka siden torsdag (22.11.07) til nå idag da jeg skulle slå den på. Det som skjer er at PC-en starter opp som normalt, det " vista-loadinga" i bios (?) går bra, men rett etter det da du kommer frem til der du velger en bruker du skal logge på med, blir skjermen svart. Ingenting som er på bildet... Har prøvt å slå den av og på ett par ganger, men det vil ikke fikses av seg selv... Tips noen til hva jeg kan prøve..? Vil en formatering hjelpe? Skal det ikke være en slags knapp rett over tastaturet som slår av skjermen når du lukker den? Hvor er da denne knappen? Tenker om det kanskje er denne som har klikka/hengt seg opp...? Alt av tips/råd tas imot med glede. På forhånd takk! Edit; PC-en funker nå av en merkelig grunn. Jeg hadde gitt opp alt håp, men så prøvte jeg bare en siste gang nå og da startet jeg PC-en i sikker modus og den funker akkuratt som før! Tråden kan stenges/slettes! Endret 25. november 2007 av hmz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå