snowflakes Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som vet om denne routeren fungerer med Xbox live? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gory_tabcontent Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har en D-Link, kanskje den samme som den der, men vet ikke. Funker på XBL Bruker ikke trådløs, hvis du lurte, og har ikke prøvd med trådløs. Men, fungerer ikke alle rutere med XBL? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 skjønner ikke hvorfor den ikke skulle det, men du får jo bare spørre i butikken (om du skal dit).. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ruteren funker med Xbox 360 Antennen ja. Bare hastigheten er vell litt treig. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 hvis jeg ikke bruker antennen da, bare kobler kabel fra routeren til xbox/PC-er. Blir hastigheten treig da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Skal du bruke den som splitter tenkte du på? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hvis du ikke skal bruke den som trådløs router, trenger du vel neppe en trådløs router kjøp heller en vanlig switch da.. f.eks https://prisguiden.no/product.php?productId=714 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Den på det billigste stedet koster jo nesten like mye som routeren Like greit tilfelle han trenger det en gang i fremtiden, ellers så har i hvertfall jeg modem med 4 innganger, kanskje du også har det. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Den på det billigste stedet koster jo nesten like mye som routeren Like greit tilfelle han trenger det en gang i fremtiden, ellers så har i hvertfall jeg modem med 4 innganger, kanskje du også har det. Tenkte det samme, men var bare et eksempel.. Tror ikke den trådløse routern han nevnte er så fryktelig bra uansett. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg hadde en router som liknet veldig på den der før. Den var skikkelig elendig og gav meg en veldig ustabil nettforbindelse. Det er godt mulig det var et enkelttilfelle, men jeg kommer ikke til å kjøpe ny router uten å ha lest grundige reviews om den først. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Det eneste som kommer til å kobles tråløst er en bærbar pc (muttern sin) som kun skal brukes til å surfe på internett og sjekke e-post. xbox'en og min pc kommer til å kobles til med kabel. duger routeren til det? Det er maks 10m mellom routeren til den bærbare som skal ha internett. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det eneste som kommer til å kobles tråløst er en bærbar pc (muttern sin) som kun skal brukes til å surfe på internett og sjekke e-post. xbox'en og min pc kommer til å kobles til med kabel. duger routeren til det? Det er maks 10m mellom routeren til den bærbare som skal ha internett. Da bør det vel gå bra, jeg kan ikke garantere noe siden jeg ikke har testa routern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå