Gå til innhold

Fungerer denne routeren med Xbox live?

snowflakes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den på det billigste stedet koster jo nesten like mye som routeren :p Like greit tilfelle han trenger det en gang i fremtiden, ellers så har i hvertfall jeg modem med 4 innganger, kanskje du også har det.

Tenkte det samme, men var bare et eksempel.. Tror ikke den trådløse routern han nevnte er så fryktelig bra uansett.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en router som liknet veldig på den der før. Den var skikkelig elendig og gav meg en veldig ustabil nettforbindelse. Det er godt mulig det var et enkelttilfelle, men jeg kommer ikke til å kjøpe ny router uten å ha lest grundige reviews om den først.

Lenke til kommentar

Det eneste som kommer til å kobles tråløst er en bærbar pc (muttern sin) som kun skal brukes til å surfe på internett og sjekke e-post. xbox'en og min pc kommer til å kobles til med kabel. duger routeren til det? Det er maks 10m mellom routeren til den bærbare som skal ha internett.

Lenke til kommentar
Det eneste som kommer til å kobles tråløst er en bærbar pc (muttern sin) som kun skal brukes til å surfe på internett og sjekke e-post. xbox'en og min pc kommer til å kobles til med kabel. duger routeren til det? Det er maks 10m mellom routeren til den bærbare som skal ha internett.

Da bør det vel gå bra, jeg kan ikke garantere noe siden jeg ikke har testa routern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...