Gå til innhold

apple support og service

Anbefalte innlegg

hvordan er det med apple suppoert og service. jeg vurderer å kjøpe en ipod touch, men har alltid hatt uflaks med sånne dyppeditter. hvordan garantier har apple norge? er det sånn at man har samme garanti og support uansett hvor man kjøper en apple produkt. foreksempel om man kjøper det fra et ekstern netthandel, så kan man dra til epplebutikken i oslo dersom det skal være problemer med varen.

noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple sin service er rimelig dårlig i forhold til for eksempel Creative. Det holder forsåvidt å gå til butikken der du kjøpte den, og ta med kvittering, men sånn er det på all elektronikk. Apple krever derimot at spilleren sendes inn uansett, og den byttes aldri i butikk, med mindre butikken vil ta risikoen på at de ikke får dekt reperasjon. Jeg solgt en iPod til en kunde, og kunden kom tilbake etter et par timer med feil. Jeg fikk beskjed om at den måtte sendes inn før noe kunne bli gjort. Hadde det vært snakk om en Creative mp3-spiller, hadde den blitt byttet inn i en tilsvarende vare. Så servicen du får på iPod er viktig å tenke på før du kjøper en. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...