Skribenten_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hvordan er det med apple suppoert og service. jeg vurderer å kjøpe en ipod touch, men har alltid hatt uflaks med sånne dyppeditter. hvordan garantier har apple norge? er det sånn at man har samme garanti og support uansett hvor man kjøper en apple produkt. foreksempel om man kjøper det fra et ekstern netthandel, så kan man dra til epplebutikken i oslo dersom det skal være problemer med varen. noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
xelA Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Apple sin service er rimelig dårlig i forhold til for eksempel Creative. Det holder forsåvidt å gå til butikken der du kjøpte den, og ta med kvittering, men sånn er det på all elektronikk. Apple krever derimot at spilleren sendes inn uansett, og den byttes aldri i butikk, med mindre butikken vil ta risikoen på at de ikke får dekt reperasjon. Jeg solgt en iPod til en kunde, og kunden kom tilbake etter et par timer med feil. Jeg fikk beskjed om at den måtte sendes inn før noe kunne bli gjort. Hadde det vært snakk om en Creative mp3-spiller, hadde den blitt byttet inn i en tilsvarende vare. Så servicen du får på iPod er viktig å tenke på før du kjøper en. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Servicen hos Apple suger og Forbrukerrådet er derfor på krigsstien mot de. Eplehuset derimot. De er jeg imponert over. Tok inn laptopen til ei venninne av meg og fikk den reparert tross i at den var kjøpt på apple.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå