Gå til innhold

Engelsk - Norsk Prog

Padres

Anbefalte innlegg

Hei alle der ute, jeg har et lite problem med noe Engelsk text, jeg gidder bare ikke oversette så mye som jeg må hvis jeg ikke får tak i noe program.

Har dere folkens noen forslag på programmer som oversetter godt? :hmm:

Endret av Padres
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ta en titt på FreeTranslations...

Bare velg fra Engelsk til Norsk...

Du vil såklart ikke få det ordrett, men en god vei kommer du + at hvis du ikke kjønner hva det står på engelsk bare limer du inn teksten og der står sikkert ordet på norsk...

Bare ord kan du finne her...

Lykke Til...

Mvh

Anders Gill

Ja, har vert der, virka ikke så godt, masse ordfeil :(

Lenke til kommentar
Du kan ta en titt på FreeTranslations...

Bare velg fra Engelsk til Norsk...

Du vil såklart ikke få det ordrett, men en god vei kommer du + at hvis du ikke kjønner hva det står på engelsk bare limer du inn teksten og der står sikkert ordet på norsk...

Bare ord kan du finne her...

Lykke Til...

Mvh

Anders Gill

Ja, har vert der, virka ikke så godt, masse ordfeil :(

I now...

Sry no can't do <_<

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Noen som vet om det finnes noe program som gjør det lettere å oversette? Feks slikat du ser den engelske teksten i ett vindu og den norske du oversetter i ett annet? Kanskje med innebygget ordbok osv?

Jeg må oversette fra engelsk til norsk, det går greit, men det tar så lang tid og er så klønete.

Noen som vet om det finnes noe program som gjør det lettere å oversette? Feks slikat du ser den engelske teksten i ett vindu og den norske du oversetter i ett annet? Kanskje med innebygget ordbok osv?

Jeg må oversette fra engelsk til norsk, det går greit, men det tar så lang tid og er så klønete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...