krister461 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei, er det noen som vet hvor jeg finner loadingbilder fra Guitar Hero-spillene? Tenker på bildene der det f.eks. står "Eleven IS louder than ten.". "Don't let the drummer have a microphone. It'll just end in tears.". Etc... All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hmm...ingen som visste noe der nei... ...noen som har mulighet til å ta slike skjermbilder i ok kvalitet? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen med en PC versjon kan bare bruke print screen, fraps eller andre programmer å tatt screenshots. Denne versjonen er jo ikke helt umulig å skaffe selv. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Visste ikke at det fantes en PC-versjon en gang jeg...hmm...får se hva jeg får til... evt. om andre har det så blir jeg veldig takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
hmz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tør jeg spørre hva du skal med det...? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Lover å komme tilbake til det seinere! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hmm... ..prøvde idag et par Guitar Hero-kloner, men de hadde nok ingen loadingskjerm...så enklest er nok å finne noen som har GH3 til PC som kan ta skjermbilder for meg...... riktignok litt usikker på om GH3 hadde like kule slagord som på loadingbildene fra GH1 og GH2... Kanskje noen klarer å ta skjermbilder fra Playstation/Xbox...? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er ikke umulig med Playstation koblet på en inngang på TV-kort i en PC, men jeg kan nok ikke hjelpe deg der... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Det er nok mulig ja...de fleste spillanmeldelser av PS2-spill har jo gode skjermbilder, men jeg har googlet mye uten å finne skjermbilder fra loading-skjermene... ...håper fortsatt noen skal komme med en reddende hånd... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Til informasjon så fikk jeg fatt i loadingbilder ved å ta print screen fra GH3 på PC. De ble brukt til trykk på t-skjorte som var julegave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå