fa2001 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg hadde bestilt en disk som skulle komme inn på komplett 3. februar ("usikkert"). Nå har det visst blitt 3. mars isteden.. Vet noen om noen steder man kan kjøper serial ata disker?? gjerne 120gb. vet det ikke er noen spesiell ytelsesforskjell, men jeg har ikke flere IDE legdig på pcen.. og kablene er veldig sexy! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tom's Hardware har nettopp fått tak i dem, og du må regne med at de var foran deg i køen. :wink: Lenke til kommentar
Folo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg venter også på en, men det står at den skal være hos leverandøren, men det har det stått ganske lenge nå. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 mm tror jeg venter på den disken jeg leste om her istad jeg. 10k rpm s-ata Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jum jum! er/blir serial ata diskene dyre og kan de kjøres sammen med vanlige IDE harddisker? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kutt ut avtaren din a så blir det et hyggelig fint forum Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Tom's Hardware har nettopp fått tak i dem, og du må regne med at de var foran deg i køen. :wink: Ok^^ Det tar tid med ny hw... Jeg tror den jeg snakket om bare var 7.2k rpm, må vel opp i scsi for å få 10k... sata diskene er *litt* dyrere enn ide diskene og jeg tviler på at d er raskere Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tom's Hardware har nettopp fått tak i dem, og du må regne med at de var foran deg i køen. :wink: Ok^^ Det tar tid med ny hw... Jeg tror den jeg snakket om bare var 7.2k rpm, må vel opp i scsi for å få 10k... sata diskene er *litt* dyrere enn ide diskene og jeg tviler på at d er raskere WD lanserer jo 10k RPM disker nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå