Coffey Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Dette ser kjempebra ut allerede! Håper bare grafikkmotoren er ordentlig gjennomført, og at du ikke føler at alt du skyter er scripted til tusen. Men, jeg tipper at denne tråden blir stengt innen en uke Anarchy Online tråden har holdt seg gående et par år OT: En ting jeg lurer veldig på er tidsperioden til spillet, hvor nær fremtid foregår spillet Det skal være nåtid. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.gametrailers.com/player/29445.html Check it ooouuutt!!!! Tror helt seriøst jeg skvetta litt i buksa jeg... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 kommer det til å bli kjøretøyer i bf:bc? Eller er det litt mer cod4 stil? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 kommer det til å bli kjøretøyer i bf:bc? Eller er det litt mer cod4 stil? Kjøretøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå