andi_c Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvet noen om dette kommer til PC og? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvet noen om dette kommer til PC og? Bad Company kommer bare til konsol så vitt jeg vet. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jepp. Battlefield 3 blir nok PC exclusive! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 NEI SI DU KØDDER! Kommer det bare til konsoll?! Da håper jeg at Battlefield 3 også har Frostbite engine. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mest sannsynlig ja, siden det er DICE som har utviklet den. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 WTF?!? Bare konsoll? Må jeg investere i det, kommer kjerringa til å tilte! Litt OT; men BF3? -Tet Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bare til konsoll :O Dårlig men kommer BF3? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 http://gamer.no/product.php?productId=50169 Her står det at bf:bc også kommer til PC Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Står ingenting om battlefield BC til PC på Tothegame her Til PS3 og Xbox360 er dermimot spillet listet opp her Endret 12. desember 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 EA GAMES. Stoler mer på de.. de sier bare PS3 og 360 Men det er nå sant, hele hovedtanken med Bad Company var et enspillerbasert spill til nestegenerasjonskonsollene. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kommer bare til konsoll, got it? BF3 derimot blir ofc pc exclusive - vista! Lenke til kommentar
anders! Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Så alle filmene på ign nå! Må virkelig si at destructible enviroments + resten av fysikken og grafikken gjør spillet til et av de beste FPS spillene som kommer i løpet av neste år, sammen med Killzone 2. Har allerede forhåndsbestilt det fra absoluttspill.no Lenke til kommentar
Floyd_90 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Spillet ser utrolig bra ut, noe som gjør det faktum at det ikke kommer til pc enda verre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg er litt skeptisk til det, virker bra, men vil ikke sette forhåpningene for høyt opp. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg er litt skeptisk til det, virker bra, men vil ikke sette forhåpningene for høyt opp. Er helt enig med deg Alekssmyy, men greier ikke la vær å ha HØYE forventninger. Samme gjaldt AC, ble drit skuffa fordi jeg hadde alt for høye forhåpninger. Men Bad Company ser veldig lovende ut, mer enn AC Endret 5. januar 2008 av AndersdD Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vet, glemte og si at det er vanskelig og holde forventningene lave Var vel sånn med Ac at de som hadde skyhøye forhåpninger ble ganske skuffa, mens de som holdt dem lave var ganske fornøyd. Dette er ikke fakta, men mener og ha lest det et sted. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gleder meg noe enormt til Bad Company kommer! Jeg så traileren(e) i dag (litt for sent.. jeg vet jeg vet..), og fikk nærmest hakeslepp! Ekstremt! Håper det kommer på pc, da jeg ikke har Xbox eller PS3.. Mulig jeg skaffer meg en av delene bare for å få dette spillet! Woohooo! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Dette ser kjempebra ut allerede! Håper bare grafikkmotoren er ordentlig gjennomført, og at du ikke føler at alt du skyter er scripted til tusen. Men, jeg tipper at denne tråden blir stengt innen en uke Anarchy Online tråden har holdt seg gående et par år OT: En ting jeg lurer veldig på er tidsperioden til spillet, hvor nær fremtid foregår spillet Endret 6. januar 2008 av Campin carl Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvorfår skulle denne tråden bli stengt? Er vel ikke noe i veien og diskutere BF:BC ? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det ligger en veldig bra "video special" IGN.com som absolutt burde sjekkes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå