Gå til innhold

Battlefield: Bad Comapny - Diskusjon og spekulering


Anbefalte innlegg

Battlefield: Bad Company er kanskje det spillet jeg gleder meg aller mest til akkurat nå! Det blir laget av svenske Dice, og denne gangen skal de visstnok fokusere enda mer på Singleplayer enn tidligere år, samtidig som de beholder den utrolige Online delen!

 

http://media.ps3.ign.com/media/713/713942/vids_1.html

 

Sjekk ut preview fra IGN, pluss de andre trailerne, ser jævlig bra ut!

 

BC kommer ut i Februar 2008, til 360 og PS3!

 

Hva synes dere om spillet så langt? Noen som skal ha det?

Endret av Lommiss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den samme videoen står under X360 seksjon også, så ikke kom å tro at dette er pure PS3 gameplay. Sjekk alle videoene med produsenten Karl Magnus, han holder en 360 kontroll når han viser spillet frem mens han spiller :)

 

Ikke at jeg tviler på at det ikke blir dritbra på PS3 også, men her burde vi holde oss til fakta :) Kunne vel vært postet under felles delen kanskje?

 

Og ja, jeg gleder meg noe sjukt til dette spillet!

Lenke til kommentar

Fikk demonstrert dette spillet for noen måneder siden og ble meget imponert!

Spillet så faktisk veldig spillbart ut allerede da så endelig produkt blir nok enda bedre

 

Ca 90% av alt i spillet er ødleggbart, det eneste man ikke kan knuse er de indre veggene i hus.

Dette er pga online delen hvor det meste ville vært lagt i grus i løpet av få minutter i en intens kamp.

 

Følelsen å løpe rundt i et hus mens en tanks fyret løs på veggene var meget intens! :-)

Lenke til kommentar
Fikk demonstrert dette spillet for noen måneder siden og ble meget imponert!

Spillet så faktisk veldig spillbart ut allerede da så endelig produkt blir nok enda bedre

 

Ca 90% av alt i spillet er ødleggbart, det eneste man ikke kan knuse er de indre veggene i hus.

Dette er pga online delen hvor det meste ville vært lagt i grus i løpet av få minutter i en intens kamp.

 

Følelsen å løpe rundt i et hus mens en tanks fyret løs på veggene var meget intens! :-)

Fikk du sjansen til å se spillet på PS3?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...