Lommiss Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Battlefield: Bad Company er kanskje det spillet jeg gleder meg aller mest til akkurat nå! Det blir laget av svenske Dice, og denne gangen skal de visstnok fokusere enda mer på Singleplayer enn tidligere år, samtidig som de beholder den utrolige Online delen! http://media.ps3.ign.com/media/713/713942/vids_1.html Sjekk ut preview fra IGN, pluss de andre trailerne, ser jævlig bra ut! BC kommer ut i Februar 2008, til 360 og PS3! Hva synes dere om spillet så langt? Noen som skal ha det? Endret 25. november 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Blir KNALL!! Gleder meg til og løpe rundt og ødelegge bygninger sånn som i Worms 3D og Mayhem Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 25. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Forresten, noen som vet hvor jeg kan laste ned BF themesongen fra ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 gleder meg vilt, elsker traileren der narraratoren følger etter de ,mens de løper i byen:) genialt.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Artig story og genial grafikkmotor! Gleder meg veldig til dette. Kanskje DICE klarer å lage et spill som passer PS3? Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Huff, håper spillet faktisk er bra da, i motsettning til alt de har spydd ut til PC i det siste. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 25. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Spydd ut? Hvis du mener 2142 så må jeg si at jeg elsket det og, spilte det over 100 timer Fett spill det og! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Den samme videoen står under X360 seksjon også, så ikke kom å tro at dette er pure PS3 gameplay. Sjekk alle videoene med produsenten Karl Magnus, han holder en 360 kontroll når han viser spillet frem mens han spiller Ikke at jeg tviler på at det ikke blir dritbra på PS3 også, men her burde vi holde oss til fakta Kunne vel vært postet under felles delen kanskje? Og ja, jeg gleder meg noe sjukt til dette spillet! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 25. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Herregud, ser ingen grunn til å dempe forhåpningene mine, bare fordi det er 360 gameplay videoer! Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Fikk demonstrert dette spillet for noen måneder siden og ble meget imponert! Spillet så faktisk veldig spillbart ut allerede da så endelig produkt blir nok enda bedre Ca 90% av alt i spillet er ødleggbart, det eneste man ikke kan knuse er de indre veggene i hus. Dette er pga online delen hvor det meste ville vært lagt i grus i løpet av få minutter i en intens kamp. Følelsen å løpe rundt i et hus mens en tanks fyret løs på veggene var meget intens! :-) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Fikk demonstrert dette spillet for noen måneder siden og ble meget imponert!Spillet så faktisk veldig spillbart ut allerede da så endelig produkt blir nok enda bedre Ca 90% av alt i spillet er ødleggbart, det eneste man ikke kan knuse er de indre veggene i hus. Dette er pga online delen hvor det meste ville vært lagt i grus i løpet av få minutter i en intens kamp. Følelsen å løpe rundt i et hus mens en tanks fyret løs på veggene var meget intens! :-) Fikk du sjansen til å se spillet på PS3? Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Når release ligger så langt frem i tid og de allerede har hatt noe spillbart i flere måneder er det kanskje lov å drømme om at det blir spillbart på PS3 også... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Blir ikke dette DICEs første på PS3? Lenke til kommentar
henky Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 gleder meg sykt:D blir godt å begynne å fly bf-style igjen! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Lurer på hvordan man skal styre Chopper med xbox stikka. Med 200 timer chopper i BF2, blir det mest sannsynlig chopper whoring her også. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Dette ser kjempebra ut allerede! Håper bare grafikkmotoren er ordentlig gjennomført, og at du ikke føler at alt du skyter er scripted til tusen. Men, jeg tipper at denne tråden blir stengt innen en uke Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Øhm, why? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Øhm, why? Alle tråder som omhandler et spill konkret har en vane i å bli stengt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Blir det mulighet å spille multiplayer imellom konsollene også? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Imellom? Mener du mellom X360 og PS3, så dont think so Men ja det blir online seff. Ingen som har no usefull information om choppers i dette spillet. Finner intet på nettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå