Kimble Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Er det noen som kan noen triks for å lure feilmeldinger, debuggmeldinger eller i det hele tatt hint om hva som _kan_ være galt ut av IE 6? Jeg har selvfølgelig krysset av for at jeg vil ha melding om scriptfeil uten at det hjelper noe. Kan også nevne at det fungerer fint i Opera, FF, IE 7 og Safari. Endret 25. november 2007 av Kimble Lenke til kommentar
___ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det noen som kan noen triks for å lure feilmeldinger, debuggmeldinger eller i det hele tatt hint om hva som _kan_ være galt ut av IE 6? Jeg har selvfølgelig krysset av for at jeg vil ha melding om scriptfeil uten at det hjelper noe. Kan også nevne at det fungerer fint i Opera, FF, IE 7 og Safari. Hva er det som fungerer fint i Opera, FF, IE7 og Safari? Jeg kan ikke se noen referanse til kode i innlegget ditt. Du kan jo prøve å laste ned Microsoft Script Debugger. Den suger skikkelig, men jeg har ikke funnet noe annet alternativ. Werner Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Er ganske stor kode så jeg orka ikke legge ut kildekode. Problemet er at det funka i ie6 ganske lenge, men en eller annen gang har jeg klart å legge inn en liten regresjon Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg bruker "Microsoft Script Editor", jeg aner ikke om det er noe bedre enn "Microsoft Script Debugger". Jeg har krysset av for å vise scriptfeil, og når det skjer kan jeg velge å åpne "Microsoft Script Editor", da får jeg i det minste se hvilken linje feilen oppstår i, jeg klarer å søke opp hva enkeltvariabler er i forskjellige funksjoner, men jeg klarer f.eks ikke å sette breakpoints, dvs. jeg klarer å sette dem, men koden stopper ikke å eksekvere på dem, kanskje jeg bare trenger et 300 timers kurs i "Microsoft Script Debugger"! Si fra hvis du finner noe som går an å bruke til å debugge i IE. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Det er et ganske sært problem jeg har for ie viser feilmelding hvis jeg legger inn en åpenbar syntax error, men scriptet mitt fungerer ikke og det gir ingen feilmelding så jeg holder på å bli ganske frustrert. Ser ut som jeg må kommentere ut litt og litt og på den måten se hva som lager problemer. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til den jobben Forresten er det utrolig irriterende at IE 6 enda har såpass stor markedsandel. Jeg tenkte jeg skulle rettferdiggjøre å la være og bruke tid på den feilen og sjekket en del http logger til et par halvstore sider jeg har tilgang til. Det viste seg faktisk at 40-60% av IE klientene versjon 6! Hva skjedde med det at MS skulle gi IE6 som en kritisk oppdatering både til pirater og vanlige folk? Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva skjedde med det at MS skulle gi IE6 som en kritisk oppdatering både til pirater og vanlige folk? Jeg fikk IE7 som automatisk oppdatering i windows på fredag, mulig de ruller ut litt av gangen? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Forrige fredag?! Hvor lenge er det siden ie7 kom nå? Syns Microsoft kan anstrenge seg litt mer for å bli kvitt ie6 driten fra nettet Endret 26. november 2007 av Kimble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå