Hyzer Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan reparerer jeg superdatamaskinen IRIS? Kommer frem til slutten av brettet hvor jeg styrer Clank - med 2 Zoni'er på slep. Kan velge "manipuler" fra action-menyen men ingenting skjer. Noen som kan hjelpe? -M Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tipper det er noen Zoni'er du har glemt å plukke opp? Gå litt bak på brettet og se om det er noen du kan ta med deg. Det pleier å være for få hvis du velger noe og de ikke reagerer. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, du mangler nok den som er alene helt på begynnelsen av brettet. Lett å overse akkurat denne. Lenke til kommentar
henky Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 eller så hvis jeg husker rett så er det en sidevei ved inngangen i det rommet, som du må ta. der er det noen. eller så var det en bolt.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 noen som har rundet spillet? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 noen som har rundet spillet? Ja. Lenke til kommentar
henky Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 mhm, men har ikke giddet å få tak i alle skillpoints osv. men har ryno 4-ever:D Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan var det? morsomt eller altfor enkelt? puzzles i det hele tatt? Kort / langt? Lenke til kommentar
henky Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 ikke så alt for langt, var ganske variert, noen ganger mye skyting osv, andre ganger må man bare lete etter vei og manøvrere seg fram. som vanlig kamp i rommet, hvilket jeg ikke er så stor fan av. utrolig god humor i filmene mellom verdnene og alltid artig å gå gjennom andre gang for å skafe alle oppgraderingene til våpen osv:D Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kjempespill! Storkoste meg hele veien... Det er ikke kort, men kunne gjerne vært mye lengre! Lenke til kommentar
henky Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kjempespill! Storkoste meg hele veien... Det er ikke kort, men kunne gjerne vært mye lengre! lengre enn heavenly sword ja:P men kunne gjerne vært lengre ja. Lenke til kommentar
artaz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kan det her spillet sammenlignes med Crash Bandicoot(spelling?)? Har nettopp handlet ps3 og leter etter et spill som gir samme barnslig glede som crash gjorde på min ps1. Lenke til kommentar
henky Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hvis du liker crash bandicoot(uten at jeg ahr spilt det så veldig mye), så trur jeg du liker ratchet and clank. barnslig humor er fornavnet Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ratchet and clank er mer action og her er det dreping av monsterene og skyting som er det vanskelige. I crash bandicoot er det med plattformspilling og du dør mer ved at du ikke klarer å hoppe over der du skal om du skjønner. Det her inneholder få platformelementer som er særlig utfordrende, det er helt fiendene som er "vanskelige" å drepe. Lenke til kommentar
kj0tar Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 R&C er en fantastisk serie, og tools skuffer ikke i det hele tatt! Skulle ønske spillet var mye lengre, selv om jeg fikk meg mange herlige timer! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvordan reparerer jeg superdatamaskinen IRIS? Kommer frem til slutten av brettet hvor jeg styrer Clank - med 2 Zoni'er på slep. Kan velge "manipuler" fra action-menyen men ingenting skjer. Noen som kan hjelpe? -M kansje greit og nevne spoiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå