Snitches Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) OK, jeg er tydligvis ikke så flink til å lete opp informasjon, men jeg lurer: Får man spilt splitscreen / multiplayer off line på SKATE? Jeg har søkt litt rundt osv. på xbox-forumet her står det at det er en party-mode, men på gamereactor står det at det er 1-player eller online multiplayer... Fint om noen kunne klart oppi dette for meg Endret 25. november 2007 av Snitches Lenke til kommentar
JonnyO Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 OK, jeg er tydligvis ikke så flink til å lete opp informasjon, men jeg lurer:Får man spilt splitscreen / multiplayer off line på SKATE? Jeg har søkt litt rundt osv. på xbox-forumet her står det at det er en party-mode, men på gamereactor står det at det er 1-player eller online multiplayer... Fint om noen kunne klart oppi dette for meg Nei, det er ingen split screen offline. Kun SKATE konkurranser (tilsvarer HORSE i THPS) og lignende som egentlig bare trenger en kontroll til. Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hmm, ok. Det var jo synd. Hadde håpet på free roam eller TAG (som det var i THPS) sammen med kompiser... jaja, takk for svar i hvert fall da Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er SKATE og own the spot,om å gjøre å få mest poeng ned en trapp eller et hopp osv... ellers er det ikke noe mer. Begge er etter tur og kan ha 4 players. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå