NextoN Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er ikke helt sikker hvor jeg skal poste dette her men satser på det er her. Problemet er at mp3 spilleren min som er type Creative muvo V200 vil ikke på. Når jeg kobler den til pc en og prøver å åpne den i windows kommer det bare "J:/ is not accessible. The request could not be performed because of an I/O device error." I_error.bmp Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Flyttes til Bærbart (MP3-spillere, CD-spillere osv). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 typisk feil når hele disken er klikk. prøv å formatere, evt bruke et eller annet av de programmene som virkelig knekker alt som er på disken, for så å formatere Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ja den virker som den er død. Eneste som fungerer er skjermen når jeg kobler den til pc en. Da står det at den er "linked". Kjøpte mp3 spilleren hos komplett 2005-04, er det noe garanti eller reklamasjon på dette? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nei, for det første så må den ha vært ødelagt fra da du fikk den av komplett, for det andre , garantien på sånne små dingser pleier ikke vare i mer enn et år Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Kipt, er 24 måneders garanti på den. Men den har jo gått ut for lengst. Skulle tro at flash baserte mp3 spillere har lengre levetid en dette her. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Min gamle muvo tox 256mb lever ennå:] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå