-balder- Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har MSI (6330) VIA KT133 Turbo kort, med athlon 800mhz Trenger hjelp til overklokking. Tenkte jeg skulle låse opp multiplyer, men den kan ikke stilles i biosen (trur jeg) Er det da en Jumper e.l. på kortet? er det lett å stille? Alle tips/erfaringer mottas med stor takk :wink: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg hadde samme HK og kunne stille Multiplyer i BIOS Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 og hvor gikk du da??? 8) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det husker jeg ikke helt. Tror det var øverste valget til høyre i hovedmenyen i BIOS. Mulig jeg måtte oppdatere BIOS'en først. Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Hmm, samme plassen som man justerer fsb ja der har ikke jeg noe mulighet til å stille multiplyer jeg har også flashet biosen til nyeste versjon. er du sikker på at du hadde 6330 kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå