Jooakim Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei, jeg tenkte å i hvert fall ta noen fag opp igjen til våren (som privatist), dette er da Øk. Info, naturfag, samfunnsøkonomi VK1/VK2, 3SK-A, 2SK, samfunnslære og religion og nynorsk. Så hvordan melder jeg meg opp som privatist for disse fagene (særlig for økinfo og naturfag - siden de ikke eksisterer lengre (?)), og hvilke av disse fagene er skriftlige og hvilke er muntlige? Edit: Og hvordan tror dere dette blir? Vanskelig (med så mange fag på et halvt år). Øk. Info trenger jeg kun en liten oppfrisking i, samme med naturfag. Jeg har lært mye mer fra da jeg hadde samfunnslære, 2SK og s.øk VK1. Nynorsk trenger jeg ikke lese sånn veldig på, da det så å si bare var en misforståelse av en merkelig oppgave. 3SK-A trenger jeg egentlig bare en liten oppdatering på, mens jeg må lese mest på S.øk. Joakim. Endret 25. november 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du melder deg opp her. Du må riktignok vente til 15. desember. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hei, og beklager sent svar - hadde helt glemt denne tråden. Jeg har et spørsmål til. Om jeg får dårligere resultat på eksamen enn det jeg hadde fra før. La oss si at jeg får 3 på eksamen når jeg hadde 4 fra før. Vil jeg da få 3 eller 4 på vitnemålet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du får begge deler. Du for 4 som standpunkt i faget også står det at du fikk 3 på eksamen. Det er en egen "spalte" på vitnemålet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 GnoMiz: Ikke som privatist. Da får du et nytt vitnemål med de forbedrede karakterene, og standpunktskarakterene på primærvitnemålet. Får du dårligere karakter som privatist, eller tar eksamen flere ganger teller den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå