Romis Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg vet godt at dette er reklamering. Men jeg syns alle trenger det. Hva gjør denne addonen? Den fjerner all spam fra lvl 1's. F.eks hvis de snakker, så ser du det ikke i chatten, men du ser det hvis du tar kameraet ditt og kikker på den personen. Hvordan installerer jeg den? Skaff deg Winzip, eller Allzip. Så laster du addonen ned fra denne linken: Download SpamMeNot Da får du opp en vindu som dette: Press OK. Så åpner du filen, og markerer alt så trykker du Extract; Filen skal settes inn i C:\World of Warcraft\Interface\Addons : Da er du ferdig. Håper du får utrolig godt bruk for denne addonen! Hvis en mod føler at dette er reklamering og ikke til noe hjelp, så kan dere slette poste. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hadde en lignende pre-BC som het 'STFU' fungerte veldig fint. Lurer bare på om det er innstillinger på denne addonen, slik at man kan blokke forskjellige ord? Hvis en setning har for eksempel 'blodpølse' i seg, og du har valgt å blokke ordet 'blodpølse' vil hele setningen bli blokka. Edit: Blokker den goldspammers i /s og? Endret 25. november 2007 av Guka Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hadde en lignende pre-BC som het 'STFU' fungerte veldig fint. Lurer bare på om det er innstillinger på denne addonen, slik at man kan blokke forskjellige ord? Hvis en setning har for eksempel 'blodpølse' i seg, og du har valgt å blokke ordet 'blodpølse' vil hele setningen bli blokka. Edit: Blokker den goldspammers i /s og? Den kan ikke blokkere ord. Men du kan manuelt un-blokkere eller blokkere folk. Den gjenkjenner ordet www.(link).com som en spammer. Du kan også sette opp lvl. Den blokkerer i /s /w /g /inv alt Spam fritt ! Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 har brukt den der lenge, eneste problemet jeg har støtt på var engang da en kamerat fra en annen server laga seg en lvl 1 char for å whispre meg. Så når han whisprer meg får han opp "You have to be level 2 or higher to whisper me" elns. Så da levla han likesågodt Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er ikke akkuratt verdens største slit å levle level 2 da, drepe 4 mobs. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 En slik addon hadde jeg og en kompis snakka om for lenge siden faktisk Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bruker selv SpamSentry, funker utmerket. Ace-addon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå