Drama Llama Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Etter å ha instalert en del oppdateringer med Windows Update, vil ikke maskinen min spille av video lengre. Jeg er sikkert på at jeg har de nødvendige codecs instalert, kjørte GSpot isted og alt så fint ut. Er også sikkert på at det er noe som har skjedd i oppdateringsprosessen, for jeg kjørte systemgjenoppretting i går da det også skjedde, og etter det virket det fint. Nå er imidlertid oppdateringene på plass igjen, og jeg kan ikke spille av video. All hjelp belønnes med klem. PS Da jeg ikke var helt sikker på hvor dette skulle postes, ligger den samme posten i Codec-forumet også. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) prøvd vlc ? www.videolan.org Endret 26. november 2007 av Danielsm Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 prøvd vlc ? www.videolan.org Jepp, samme problem der. Kun Flash som lar seg spille av. Ingen mediespillere, hverken med interne eller eksterne kodeks spiller av noe. Men lyden er grei. Tenker at det kan være problem med skjermkort, men ser ikke helt hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå