Gjest Arveen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei. Skal ettervert kjøpe meg 2 sånn at jeg har 3 stk. Men vet ikke helt hvordan jeg skal sette det opp. Har lest guiden vi har ang dette, å har funnet ut av at span mode er løsningen. Men vil dette virke med Crossfire? Løsningene til Matrox ville nok vert det beste, men det støtter dessverre ikke crossfire Skal bruke dette til å tegne på. Altså: Tegneprogrammet på senterskjemen. Å viduer på sideskjermene. Kan noen hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Nå er jeg veldig usikker her, men støtter Crossfire i det hele tatt mer enn 1 skjerm? Hvis det fungerer på samme måte som nVidia sin SLI så får du store problemer med å kjøre mer enn 1 skjerm. DVS, kortene samarbeider men output går på 1 skjermkort. Du kan alltids kjøre to skjermkort (eller flere) i samme maskin, men når du aktiverer SLI/Crossfire...da må nesten noen andre kommentere om dette faktisk fungerer. EDIT: Mulig du kan få til noe med å bruke software triplehead - SoftTH. http://www.kegetys.net/SoftTH/ Endret 25. november 2007 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå