mcgroven Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Burnout Paradise blir en helt ny opplevelse, i hvert fall om vi skal tro spillets produsent. Les mer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tror jeg heller venter på TDU2. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ser spennende ut da! Kanskje det blir et kjøp. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tror jeg heller venter på TDU2. Samme her egentlig. Men synes Burnout Paradise virker ganske fett uansett. Blir kanskje begge da =P Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det ingen takedown-modus i det hele tatt på denne utgaven? Isåfall er det endel mindrre interessant for meg. AtW Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Den tradisjonelle Takedown-modusen er der, sammen med nye Marked Man. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Eneste jeg har å utsette på burnout er at du ikke kan velge mellom ekte bilmerker. Ellers er det god underholdning:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Eneste jeg har å utsette på burnout er at du ikke kan velge mellom ekte bilmerker. Ellers er det god underholdning:) Da hadde nok den essensielle delen av spillet fallt bort, nemlig det å kunne vrake bilen sin så enormt Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Eneste jeg har å utsette på burnout er at du ikke kan velge mellom ekte bilmerker. Ellers er det god underholdning:) Da hadde nok den essensielle delen av spillet fallt bort, nemlig det å kunne vrake bilen sin så enormt Man kan nå da vrake bilen sin selv om det er et ekte merke eller ikke. NSF kjører man jo ekte merker. I de gode gamle spillene kunne man fint vrake bilen sin. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er forskjell på eit Burnout-vrak og NFS-vrak Dette er uansett utviklerene må ha tillatelese av fra bilprodusentene,og det er nok ikkje billig. De fleste produsentene vil vel neppe tillate utviklerene å vise frem modellene sine som totaltvrak i grøftekanten heller. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Eneste jeg har å utsette på burnout er at du ikke kan velge mellom ekte bilmerker. Ellers er det god underholdning:) Kan ikke helt fatte og begripe hva som er så viktig med "ekte" biler i et spill som dette. Det må da være revnende likegyldig for spillopplevelsen.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er forskjell på eit Burnout-vrak og NFS-vrak Dette er uansett utviklerene må ha tillatelese av fra bilprodusentene,og det er nok ikkje billig. De fleste produsentene vil vel neppe tillate utviklerene å vise frem modellene sine som totaltvrak i grøftekanten heller. Det er vel EA begge to? Er enig i at det ikke er så viktig med ekte merker i denne serien, da det uansett er så fjernt fra virkeligheten. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Eneste jeg har å utsette på burnout er at du ikke kan velge mellom ekte bilmerker. Ellers er det god underholdning:) Kan ikke helt fatte og begripe hva som er så viktig med "ekte" biler i et spill som dette. Det må da være revnende likegyldig for spillopplevelsen.. Nei, jeg er litt enig, har ikke falt meg inn overhode som et spll der ekte biler har noe å si fra eller til. AtW Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Gleder meg veldig Ingen menyer. Konge Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Menyer er det.. Men det er ingen loading;) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ingen loading? Kommer til å kjøpe dette spillet av den enkle grunnen der.... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror jeg heller venter på TDU2. Kjøper du ett spill i året eller? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Blir nok første spillet jeg kjøper i år 2008 Får bare se hvor lenge de spillene jeg har nå varer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ingen loading? Kommer til å kjøpe dette spillet av den enkle grunnen der.... Det er loading i starten, men ikke resten av spillet ^^, Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tror jeg heller venter på TDU2. Kjøper du ett spill i året eller? Fordi jeg står over Burnout Paradise, og heller venter på TDU2 så betyr det at jeg ikke kjøper mer enn ett spill i året? Og hva om jeg bare kjøper ett spill i året? Hva bryr det deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg