Espen_k Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har registrert mange e-poster for andre opp gjennom årene, hvorfor skjønner jeg ikke systemet nå? Hver eneste gang jeg trykker "Registrer deg", så ender jeg opp på denne siden Hvis det er slik det skal være så skal jeg slutte å bruke pc og internett. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvis det er slik det skal være så skal jeg slutte å bruke pc og internett. Det må vel kanskje være tidenes tommeste trussel...? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hvis det er slik det skal være så skal jeg slutte å bruke pc og internett. Det må vel kanskje være tidenes tommeste trussel...? Altså, jeg mener at hvis det skal være så innviklet å få registrert en forbanna e-postadresse så gir jeg opp hele dritten. Et såpass stort selskap som Microsoft BURDE ha litt brukervennelige tjenester. Du kunne jo prøvd å registrert en live.no ID selv? Jeg registrerte en live.no ID for noen dager siden, nå skjønner jeg ikke bæra av det. Du burde forresten gi et konstruktivt svar når du først responderer i en topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå