Merath Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg har et problem hvor datamaskinen henger seg opp etter et par minutter i alle spill. skjermen blir her svart og viser Analog - digital og høytalerene lager en drrrrrrrrrrrrrr lyd, så jeg blir da nødt til å restarte PC-en. Jeg har oppdatert skjermkort - og hovedkort drivere, men problemet fortsetter. Det har ikke noe med at det er varmt i PC-en, det har jeg sjekket. Har veldig lyst å få spilt Black and White 2 mer en 2 minutter før PC-en henger seg. Så vær så snill og hjelp meg her folkens. Endret 25. november 2007 av ==Arty== Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva slags maskinvare har du? CPU, ram, psu, hovedkort, skjermkort etc.. Hvordan er temperaturer? Lenke til kommentar
Merath Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 PC-en er selvbygd av min bror så jeg vet ikke hva de forskjellig maskinvarene heter uten om skjermkortet som er AX800XL og CPU'en som er en AMD Athlon 64 3200+. Skal sjekke om jeg klarer å få tak i han snart så kommer jeg med spesifakkasjonene. Her har du varmen i PC-en når den ikke er i spill Lenke til kommentar
Merath Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Her har du all maskinvaren jeg vet om Grafik kort: ASUS Extreame AX800XL CPU: AMD Athlon 64 processor 3200+ PCU: Nortq Model: NQ-4775-500. her er lappen på PCU'en: http://lp.pcmoddingmy.com/albums/userpics/...0W/normal_8.jpg Motherboard: Epox Model: EP-9NPA+Ultra Ram: 2x 1gb minnebrikker, vet dessverre ikke merket. Endret 25. november 2007 av ==Arty== Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 PSU, ikke PCU ehm.. Min eneste teori er vel: for svak hardware Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Prøv å få sjekket temp mens du spiller. Min idle tempratur er på ca. 40-50 grader, men blir fort over 80 når jeg spiller spill. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 PSU, ikke PCU ehm.. Min eneste teori er vel: for svak hardware er nok ikke for svak hardware. Den maskinen kan spille oblivion nesten fullt. i tillegg så skjer dette med alle spill. Prøv å få sjekket temp mens du spiller. Min idle tempratur er på ca. 40-50 grader, men blir fort over 80 når jeg spiller spill. Skal sjekke det. Men jeg trur det er mer bak det en bare høy tempratur :S Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ville også sjekket minnet med Memtest. Temp på skjermkort og scan for artifacts med ATi tool. Kan også være en eller annen driverkonflikt. Prøv å oppdatere. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 ah ok, takk for svar:) skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå