Gå til innhold

Hvordan boote med SwapMagic v3.6

VetleRsport

Anbefalte innlegg

Hei

Har fått swap magic v3.6 av en kamerat. Jeg har og et spill som jeg kopierte bare for å prøve å se om dette virket. Jeg setter først i swap magic disken så kommer det en beskjed om å sette i en playstation or playstation 2 disk. Så tar jeg ut disken da forsvinner den meldinga så tar jeg å setter i mitt kopierte spill men den og får samme melding. Noen her på forumet som vet hvordan dette programmet virker om det er noe jeg skal trykke på ovs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm... så jeg må altså ikke trykke på eject knappen?

Men den booter jo ikke for meg eller når jeg har i swap magic kommer det ikke noe bilde for swap magic..

Forresen så har jeg kanskje en liten mistanke om at det mangler en fil....

Her er filene som ligger på min når jeg setter den i min pc..

Modules (mappe med 9 filer i)

dummy

dummy100

SCES_500.03

SYSTEM

Disse filene.. Noen som orker å se på sin disk?

Lenke til kommentar

Swap Magic funker helt fint, ikke hør på folk som absolutt skal prakke på deg en dyr chip.

Enten så har du brent spillet feil, eller så gjør du noe feil når du skal swappe.

Du finner sikkert noen videoer på youtube som viser deg hvordan du skal gjøre swappingen riktig. Om du er rimelig sikker på at du gjør den delen riktig, så prøv å kopiere spillet på en annen måte, det finnes masse retningslinjer på det også, gjør et google-søk. DVD Decrypter synes jeg funker best til dette.

:)

EDIT: Swap Magic-platen må natuligvis være original, ja...

Endret av Stalking Hawk
Lenke til kommentar
Når det ikke er tungvint, er når du setter inn et spill, og starter opp... må du bytte plate, eller trykke noe underveis, så er det tungvint... når du har byttet plate 10 ganger, så har jeg fått montert inn chip på samme tid ;)

...og til 10 ganger av prisen.

Å si at det er tungvint er vel en overdrivelse. Det tar et halvt minutt ekstra hver gang du booter. Jeg ofrer det anytime for å spare opp mot 1000 kroner for en chip (inkl installasjon og frakt fram og tilbake til installatør).

Lenke til kommentar
Når det ikke er tungvint, er når du setter inn et spill, og starter opp... må du bytte plate, eller trykke noe underveis, så er det tungvint... når du har byttet plate 10 ganger, så har jeg fått montert inn chip på samme tid ;)

Å si at det er tungvint er vel en overdrivelse. Det tar et halvt minutt ekstra hver gang du booter. Jeg ofrer det anytime for å spare opp mot 1000 kroner for en chip (inkl installasjon og frakt fram og tilbake til installatør).

Vær sin lyst sa piggsvinet og hoppet på hårbørsten. :whistle:

Etter og ha montert chiper i PS2 siden den kom ut.

Begynte med NEO2 og swap m.et originalt spill.

Mener jeg at Swaping er å gå tilbake i tiden.

I dag har vi Matrix chiper som funker 100%. Legg i spill lukk skuffen. Og SPILL. :thumbup:

+ at maskinen blir DVD sone fri og kan spille divx og MP3.

Men vær sin lyst. :innocent:

Er det noen som vill vite noe om chip. Er det bare å sende en PM.

Lenke til kommentar

Så du mener swap magic og flip top koster 100kr?? totalt..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...