VetleRsport Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei Har fått swap magic v3.6 av en kamerat. Jeg har og et spill som jeg kopierte bare for å prøve å se om dette virket. Jeg setter først i swap magic disken så kommer det en beskjed om å sette i en playstation or playstation 2 disk. Så tar jeg ut disken da forsvinner den meldinga så tar jeg å setter i mitt kopierte spill men den og får samme melding. Noen her på forumet som vet hvordan dette programmet virker om det er noe jeg skal trykke på ovs? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hvis dette er til hjelp så har jeg den "store" ps2'n Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 http://www.swapmagic3.com/ Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Øhh, hvis den funker som min, aner ikke hvilken versjon, så må du ta av dekselet på ps2en og bruke den plastdingsen til å dra ut discdriven. Så må du dytte den hardt inn eller bruke plastdingsen pånytt. Haha, det er så utrolig dårlig forklart. Tidlig på morran Se guide her: http://www.videogamecompany.com/Swapmagicsupport.htm Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hmmmm... så jeg må altså ikke trykke på eject knappen? Men den booter jo ikke for meg eller når jeg har i swap magic kommer det ikke noe bilde for swap magic.. Forresen så har jeg kanskje en liten mistanke om at det mangler en fil.... Her er filene som ligger på min når jeg setter den i min pc.. Modules (mappe med 9 filer i) dummy dummy100 SCES_500.03 SYSTEM Disse filene.. Noen som orker å se på sin disk? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Swap magic er CRAP!! bare drit i det Send meg en pm, så ordner jeg "problemet" ditt Hvis du skal ta en kopi av det orginale spillet ditt, så bruk Alcohol120% brenneprog. så går det lekende lett Husk å bruke kvalitetsplater da, verbatim er best til ps2... dvd-r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Sendt deg PM.. Når jeg kopierte spillet brant jeg det ut med NERO og brant det som DATA DVD.. Funker dette? Og tror kameraten min brant SwapMagic med nero til meg å og brant som data dvd funker dette og? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 I seee jeg kan jo ikke boote en brent plate.. Er det mulig a meg ? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Swap Magic funker helt fint, ikke hør på folk som absolutt skal prakke på deg en dyr chip. Enten så har du brent spillet feil, eller så gjør du noe feil når du skal swappe. Du finner sikkert noen videoer på youtube som viser deg hvordan du skal gjøre swappingen riktig. Om du er rimelig sikker på at du gjør den delen riktig, så prøv å kopiere spillet på en annen måte, det finnes masse retningslinjer på det også, gjør et google-søk. DVD Decrypter synes jeg funker best til dette. EDIT: Swap Magic-platen må natuligvis være original, ja... Endret 25. november 2007 av Stalking Hawk Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er helt enig med han på over meg, ganske enkelt å bruke og. HAr du brent SwapMagic kan du seff ikke bruke den. Må ha orginal, kjøpte min på Modnet.no Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Når du ser hva swap magic koster, og hvor tungvint det er, + at ikke alle spill virker, så er en chip MYE bedre, og ikke spes mye dyrere... de som synes SM er bra, har ikke testet en skikkelig chip Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 ALLE spillene jeg har brent har faktisk funket med SwapMagic og hva slags pingle er du da? Er faktisk ikke tungvint i det hele tatt. Har faktisk hatt en kompis som hadde problemer med chip. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Når det ikke er tungvint, er når du setter inn et spill, og starter opp... må du bytte plate, eller trykke noe underveis, så er det tungvint... når du har byttet plate 10 ganger, så har jeg fått montert inn chip på samme tid Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du må være ganske handy da, bruke ca. 1 min på byttingen Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Du må være ganske handy da, bruke ca. 1 min på byttingen men har du prøvd need for speed pro street? (kopiert) Endret 25. november 2007 av Darknes Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det har jeg dessverre ikke Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 er utrolig lett å bruke, jeg har en slik: http://www.ultimateconsoleguides.com/Flip-top-cover.jpg bare setter i swap magic DVD-en, så starter den opp, bare åpner lokket på ps2en og legger i backup DVD-en av spillet man har har ikke funnet et spill det ikke funker på enda Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Når det ikke er tungvint, er når du setter inn et spill, og starter opp... må du bytte plate, eller trykke noe underveis, så er det tungvint... når du har byttet plate 10 ganger, så har jeg fått montert inn chip på samme tid ...og til 10 ganger av prisen. Å si at det er tungvint er vel en overdrivelse. Det tar et halvt minutt ekstra hver gang du booter. Jeg ofrer det anytime for å spare opp mot 1000 kroner for en chip (inkl installasjon og frakt fram og tilbake til installatør). Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Når det ikke er tungvint, er når du setter inn et spill, og starter opp... må du bytte plate, eller trykke noe underveis, så er det tungvint... når du har byttet plate 10 ganger, så har jeg fått montert inn chip på samme tid ...og til 10 ganger av prisen. Å si at det er tungvint er vel en overdrivelse. Det tar et halvt minutt ekstra hver gang du booter. Jeg ofrer det anytime for å spare opp mot 1000 kroner for en chip (inkl installasjon og frakt fram og tilbake til installatør). Vær sin lyst sa piggsvinet og hoppet på hårbørsten. Etter og ha montert chiper i PS2 siden den kom ut. Begynte med NEO2 og swap m.et originalt spill. Mener jeg at Swaping er å gå tilbake i tiden. I dag har vi Matrix chiper som funker 100%. Legg i spill lukk skuffen. Og SPILL. + at maskinen blir DVD sone fri og kan spille divx og MP3. Men vær sin lyst. Er det noen som vill vite noe om chip. Er det bare å sende en PM. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Når det ikke er tungvint, er når du setter inn et spill, og starter opp... må du bytte plate, eller trykke noe underveis, så er det tungvint... når du har byttet plate 10 ganger, så har jeg fått montert inn chip på samme tid ...og til 10 ganger av prisen. Å si at det er tungvint er vel en overdrivelse. Det tar et halvt minutt ekstra hver gang du booter. Jeg ofrer det anytime for å spare opp mot 1000 kroner for en chip (inkl installasjon og frakt fram og tilbake til installatør). Så du mener swap magic og flip top koster 100kr?? totalt..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå